دیدارمدیرعامل و مدیران شرکت نوید خراسان با معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد آقای مهندس سید خلیل منبتی

به گزارش روابط عمومی شرکت نوید خراسان ، در روز پنج شنبه  مورخ 1401/04/02  مدیرعامل و مدیران شرکت با معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد جناب آقای مهندس سید خلیل منبتی در محل دفتر ایشان دیدار کردند.

طی این جلسه که در شهرداری مرکز با حضور معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد جناب آقای مهندس سید خلیل منبتی و مدیرکل زمین و مسکن و کارشناسان مرتبط  شهرداری و مدیرعامل و مدیران شرکت برگزار گردید ، مدیرعامل نوید موضوعاتی از قبیل درخواست مطالبات بابت تحصیل حریم و آماده‌سازی و دیگر خواسته های شرکت را مطرح نمودند.

همچنین درخصوص درخواست مطالبات بابت تحصیل حریم ، کارگزاری ، بازگشایی بلوار ابوطالب شمالی ، بلوار خیام شمالی ، بلوار ۳۵ متری نوید ، همچنین درخصوص جاده گاز به عرض 120 متر حدفاصل جاده کلات تا طرح چی توضیحاتی داده شد و مقرر گردید با سازمان زمین و مسکن تبادل نظر شود.

همچنین مقرر گردید شرکت به عنوان بازوی اجرایی شهرداری با تمام توان آماده سازی و بازگشایی معابر را انجام دهد.

آقای مهندس منبتی نیز ضمن تشکر از تلاش های شرکت نوید ، در راستای بهبود بافت اسماعیل آباد آمادگی کامل برای همکاری را اعلام کردند.

این جلسه پس از دو و نیم ساعت با ارائه نظریات و پیشنهادات و راهبردهای کارشناسی با نتیجه مطلوب و مثبت برای شرکت و سهامداران محترم به پایان رسید.

همچنین ببینید