دیدار مدیرعامل و مدیران شرکت نوید خراسان با شهردار جدید منطقه 2 مشهد مقدس جناب آقای دکتر سیدعلی حسین پور

به گزارش روابط عمومی شرکت نوید در پی انتصاب شهردار جدید منطقه 2 مشهد مقدس جناب آقای دکتر حسین پور ، روز یکشنبه  مورخ: 22/03/1401 مدیرعامل و مدیران شرکت به نمایندگی از هیئت مدیره و سهامداران عزیز طی جلسه ای در دفتر شهردار ، انتصاب بجا و شایسته ایشان را تبریک گفتند.

روابط عمومی طی مصاحبه ای با مدیرعامل شرکت نوید خراسان ، اعلام می‌دارد  :

در دیداری که به نمایندگی از طرف هیئت مدیره محترم و سهامداران عزیز شرکت نوید خراسان با شهردار جدید منطقه 2 مشهد مقدس ، جناب آقای دکتر سید علی حسین پور صورت گرفت ، مدیرعامل نوید انتصاب بجا و شایسته ایشان را تبریک گفته و توفیق خدمتگذاری به مردم عزیز را برایشان آرزو نمودند.

در ادامه این جلسه دکتر محمد آروین مدیرعامل نوید مسائل ، چالش های پیش رو و گره های موجود شرکت را مطرح و اظهار امیدواری نمودند با تدبیر و درایت ایشان بتوان موانع و مشکلات چندین ساله را مرتفع نموده و خبرهای خوشی را در آینده نه چندان دور به اطلاع سهامداران عزیز رساند . سپس شهردار محترم منطقه 2 نیز ضمن تقدیر از حضور مدیرعامل و مدیران شرکت نوید ، از تلاش های مجموعه ایثارگری نوید و یادگاران دوران دفاع مقدس که بعنوان  بازوان قوی شهرداری منطقه 2 خدمات شایسته ای را در جهت امنیت ، آرامش منطقه ، ساماندهی  بافت فرسوده و حاشیه نشینی ارائه نمودند تشکر نموده و  نسبت به همکاری های آتی شهرداری و شرکت نوید ابراز امیدواری نمودند. دغدغه ها و خواسته های شرکت توسط مدیرعامل و مدیران مطرح و دستورالعمل ها و راهبردهای اجرایی به مدیران شرکت ابلاغ شد. امید است با حضور شهردار محترم امورات و فعالیت های شرکت ، با سرعت و پیشرفت دوچندان تا حصول نتایج مطلوب و ایده آل انجام گیرد . خبر نوید بخش دیگر برای سهامداران محترم این است طی نشست با مدیرکل راه و شهرسازی جناب آقای دکتر یوسف زاده و معاون محترم مسکن ، جناب آقای دکتر منصوری طی نامه ای به شهرداری منطقه 2 مقرر شد پروانه 4000 واحد مسکونی صادر تا تعرفه داران بتوانند از تسهیلات ساخت مسکن بهره مند شوند و مقرر شد پایانکار مجتمع نوید و پروانه 4000 واحد مسکن ملی تا پایان هفته ی جاری عملیاتی شود . و طی نامه ی پیوستی ذیل دستورات آنی به شهردار منطقه 2 جهت صدور پروانه و اعمال تخفیفات طرح نهضت ملی مسکن صادر گردید . 

 

همچنین ببینید