دیدار مدیرعامل شرکت نوید خراسان با سردار مرتضوی فرماندهی محترم قرارگاه ثامن الائمه (ع)به مناسبت ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز

به گزارش روابط عمومی شرکت نوید خراسان ؛ در روز دوشنبه مورخ 1400/12/14 همزمان ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل (علیه السلام) و روز جانباز ، مدیرعامل شرکت نوید خراسان به نمایندگی از هیئت مدیره ، پرسنل و سهامداران محترم با سردار مرتضوی فرماندهی محترم قرارگاه ثامن الائمه (ع) دیدار کردند. در این دیدار آقای آروین ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز پاسدار و جانباز و همچنین یادی از خاطرات شهید شوشتری و هیئت موسسین شرکت ،  از زحمات ایشان در خصوص  ایجاد امنیت  ، حمایت و هدایت در حوزه کاری شرکت و سهامداران عزیز قدردانی نمودند. سپس ایشان گزارشی از وضعیت و توانمندی های شرکت بیان و آرزوی خدمتی شایسته و سلامت در کار  و بهبود معیشت سهامداران و خانواده های ایثار گر نمودند.

همچنین سردار مرتضوی از زحمات کارگروه محترم مشورتی ، هیئت مدیره ، مدیرعامل و مدیران شرکت ایثارگری نوید در جهت رشد ، ارزش افزونی  و سود آوری برای سهامداران گرامی تقدیر و در خصوص  گره های کاری با دستگاه های اجرایی  و توانمندی قرارگاه به جهت کمک در حوزه های کاری اعلام امادگی نمودند.

همچنین ببینید