با همکاری شرکت نویدو اتحادیه بسته بندی سبزیجات و سالاد مجتمع صنعتی مدرن در شمال شرق کشور راه اندازی می شود

🔘باهمکاری شرکت نوید خراسان و اتحادیه بسته بندی سبزیجات و سالاد …
🔹️⚪ مجتمع صنعتی مدرن ⚪🔹️
در شمال شرق کشور راه اندازی می شود !!

💿 در تاریخ : 99/12/12 جلسه ای با حضور مدیر عامل محترم شرکت نوید ، مدیریت املاک ومدیریت فنی شرکت نوید با حضور اعضاء محترم اتحادیه بسته بندی سبزیجات و سالاد در محل اتاق مدیر عامل برگزار گردید .
⭕ درخواست اتحادیه مبنی بر واگذاری زمین و جانمایی آن جهت قطب پروژه اقتصادی در شمال شرق کشور به عنوان مجتمع صنعتی مدرن مورد بحث و بررسی قرار گرفت .
🔴در این جلسه که با حضور جناب آقای دکتر بداخشان مشاور حقوقی این اتحادیه و مشاور حقوقی شرکت نوید ، جناب آقای وظیفه شناس برگزار شد ابتدا مدیر عامل شرکت نوید ضمن خوش آمدگویی و تشکر در خصوص انتخاب شرکت نوید و جانمایی مجتمع صنعتی مدرن در مجموعه گردشگری سپاد و اراضی شرکت نوید ،
گفت :
با توجه به آسیبهای بهداشتی و کرونایی و رشد جمعیت و جنگ اقتصادی ، و اهمیت تولید این مجتمع موجب ارائه خدمات به مردم عزیز و ارتقاء سلامت جامعه میشود.
⭕دکتر محمد آروین همچنین گفت :
عدم درست بسته بندی و بهره وری نوین ، فنی و علمی ، اکثر تولیدات کشاورزی و باغی در کشور باعث میشود حدودا بین 20 تا 25 درصد به عنوان ضایعات محصولات از بین می رود .
⚪وی افزود :
شرکت نوید با سابقه درخشان و سهامدارانی با پشتکار قوی ، توانمند و ایثارگر ، در حوزه های عمرانی ، گردشگری ، اقتصادی و سیاسی با فاکتورهای اشتغال زایی ، سلامت ، درآمد زایی و امنیت شغلی و امنیت سرمایه گذار ، همچنین ارتباطات بسیار عالی با دستگاههای حاکمیتی و اجرایی و شهرداریهای محترم فعالتهای چشمگیری را انجام داده و یا در حال انجام است.
💿در ادامه مشاوراتحادیه بسته بندی سبزیجات و سالاد جناب آقای دکتربداخشان ضمن تشکر از توجهات و عملکرد و سوابق درخشان شرکت نوید، گفت :
مجموعه شرکت با پرسنل ایثارگر و جهادی در بحث خودکفایی که از رهنمودهای مقام معظم رهبری می باشد و توجه به سرمایه گذار و اقتصاد کشور ، تولید و جلوگیری از ضایعات ، نقش بسزایی داشته است .
🔹️وی همچنین گفت :
همکاری ما موجب انتقال فرهنگ درآمد زایی و جلوگیری از ضایعات محصولات خواهد شد.
با توجه به اینکه اعضاء اتحادیه اکثرا دانشجو و از فارغ التحصیلان دانشگاهی می باشند شرکت نوید را به عنوان یک شرکت همگام و همراه انتخاب کرده ایم .
🔴⭕ درانتها مقرر شد در این خصوص تفاهم نامه ای بین طرفین منعقد گردد.
تا پس از بررسیهای لازم و تحقیقات علمی ، سیاسی ، اجتماعی و با توجه به محورها و شاخصهای لازم اقتصادی و ارزیابی های فنی حدود 3 هکتار از اراضی ابراهیم آباد که بدون طرح میباشد ، پیشنهاد لازم تهیه و ارائه گردد .
🔘حاضرین این پیشنهاد را پذیرفته و مقرر شد ظرف مدت یکهفته پس از استعلامات لازم جهت عقد قرارداد خرید زمین ،جانمایی صورت گیرد و مشاورین حقوقی هر دو شرکت ضمن بررسی و گردآوری مفاد قرارداد ، نسبت به عقد قرارداد اقدام نمایند.
🔵🔹️ انشالله پس انعقاد قرارداد خبر خوش این اتفاق مبارک به اطلاع سهامداران عزیز خواهد رسید 🔹️🔵

روابط عمومی شرکت نوید خراسان

🆔 https://t.me/NavidCo

🆔 https://sapp.ir/navidkhorasan

 

همچنین ببینید