پیام مدیر عامل شرکت نوید خراسان

بسم الله الرحمن الرحیم
مولا امیرالمومنین (ع):
شکر نعمت ، نعمت را افزون کند .
با درود و سلام به یکایک دوستان عزیز ، وهمه اعزه گرانمایه ، همچنین سهامداران محترم برخود لازم میدانیم از محضر شریف رفقا و برادران خوب و فهیم و بادرایت وبا توجه قدر دانی نمایم .وبا استعانت از پیشگاه امام عصر(عج) و ارواح طیبه اولیا و شهدا ، مراتب قدرانی و سپاس بیکران خود را از شما یاران وفادار و پرافتخار اعلام نمائیم ،
بسیار خشنودیم از اینکه افتخار حضور در میان سهامداران عزیز و ارجمند را یافته‌ایم تا در کنار هم، در این راه، همچون دیروز و امروز، به یاری و دعای خیر شما سهامداران محترم چشم دوخته‌ایم تا با گام‌های استوار، تصویری زیباتر از دانش، تجربه، کار آمدی در جهت اهداف بلند شرکت را به منصه ظهور برسانیم.
یقینا این انتخاب با توجه به نظر هیئت مدیره محترم شرکت باعث افتخار حقیر بوده. و اطمینان دارم این اعتماد و اطمینان را ارج خواهم نهاد، و در راستای خدمت به آرمان های سهامداران ایثارگر و عزیز و رئیس محترم هیئت مدیره واعضا محترم، سرافرازانه تلاش خواهم نمود ، و در این مسیر خدمت تا قلّه های موفقیت و سعادت و بهروزی وارزش افزونی را برای سهامداران شایسته و خانواده های گرانمایه سهامداران وآینده فرزندان وامید شان را امید وارانه با پشتکاری قوی پرسنل کار وهمکارانم با ایده های نوین وشفافیت وصداقت واعتماد بنفس وهمدلی ویکپارچگی با تحول وتعقیر رقم بزنیم.
وهمواره با حمایت وهدایت وکار جهادی وایثارگری و تقوا وتعهد واز خود گذشتگی همانند یاران دوران دفاع مقدس با ترویچ چشم انداز هیئت مدیره ، شرکت را بسوی توسعه پایدار سوق دهیم.
همچنین لازم میدانیم از همه سرورانی که محبت نمودن تبریک وزنگ وپیام گذاشته اند و به آنچه خشنودی حضرت حق تعالی و ارواح طیبه شهدا است مراتب قدردانی خود را اعلام می نمائیم .

با احترام محمد آروین

همچنین ببینید