گزارش خبری مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت نوید برگزار شد

گزارش یازدهمین مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت سرمایه گذاری ساختمانی و توسعه نوید خراسان- بنا به دعوتی که از سهامداران محترم و وکلای آنان در روزنامه خراسان به شماره 19283 مورخ 95/03/30 به عمل آمده بود ، یازدهمین جلسه مجمع درمحل نمازخانه شرکت سپاد واقع در انتهای بلوار خیام شمالی خیابان بهارستان 6 ساختمان شهید خوش سیما راس ساعت 08/30 صبح روز پنجشنبه مورخ 95/04/31 تشکیل گردید.

ابتدا آیاتی چند از کلام ا…مجید توسط قاری نوجوان آقای سیدمحمدحمزه موسوی تلاوت گردید. و با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و پس از احراز و حصول نصاب لازم و رسمیت یافتن جلسه با حضور تعداد 262/562/000  رأی از مجموع 331.000.000 رأی، آقای ناصر غزالی پور بعنوان رئیس جلسه مجمع و آقایان عبداله محمدی و رضا نبوی به عنوان ناظرین و آقای علی پیله چیان  بعنوان منشی جلسه انتخاب شدند سپس مجمع وارد اجرای دستور جلسه به شرح ذیل گردید.

1.  گزارش هیأت مدیره به مجمع عمومی توسط مدیر عامل شرکت آقای محمد هادی حسینی سرچشمه قرائت شد.

2. گزارش بازرس قانونی به مجمع عمومی وفق قانون و اساسنامه توسط بازرس قانونی شرکت آقای مصطفی رئوفی پور قرائت شد.

3. مدیر عامل شرکت به سئوالات مطروحه توسط حاضرین در خصوص مفاد گزارش بازرس قانونی و سایر امور مربوط به شرکت پاسخ دادند.

4.      ترازنامه، سود و زیان و عملکرد سال مالی منتهی به 1394/12/29 به تصویب رسید.

5.      آقایان محمدرضا دیمه کار و محمدهادی حسینی سرچشمه و اکبر صابری فر و علی مهاجرانی و عباسعلی منزل آبادی  بعنوان اعضاء اصلی هیات مدیره و آقایان عباس پور ایران و غلامرضا اصغرزاده گلزار به عنوان اعضاء علی البدل هیات مدیره برای مدت دو سال انتخاب شدند و با امضای صورتجلسه مجمع یاد شده سمت و مسئولیت خود را قبول نمودند.

6.  آقای  مصطفی رئوفی پور  بعنوان بازرس قانونی اصلی و شرکت دایا رهیافت بعنوان بازرس قانونی علی البدل برای مدت یکسال انتخاب شدند.

7.  روزنامه کثیرالانتشار خراسان جهت درج آگهی های شرکت تعیین گردید.

8. مجمع عمومی به هیئت مدیره تکلیف نمود .

 الف : مقرر شد شرکتهای عضو گروه شرکتهای سپاد که سهامدار یکدیگر می باشند در انتخاب بازرس و هیئت مدیره رأی سفید بدهند و همچنین پس از طرح و تصویب در کارگروه مشورتی در مجمع فوق العاده در اساسنامه تغییرات لازم صورت گیرد.

ب : برای تصدی پست مدیر عاملی شرکتهای اقماری از فرد دیگری غیر از مدیر عامل استفاده شود (هر مدیر عامل فقط در یکجا مدیر باشد)

ج : درصد سهم شهرداری از زمینهای ورود به محدوده توسط آقای مهندس دیمه کار بررسی و به کارگروه ارائه شود.

د : توصیه شد هیئت مدیره تلاش خود را در گسترش حوزه جغرافیایی و زمینه فعالیت بنماید و امور شرکت بر مبنای برنامه ریزی و هدف گذاری صورت گیرد.

9.  مجمع عمومی مقرر داشت مبلغ 243/200/000 ریال از سود خالص سال مالی منتهی به 1394/12/29 بعنوان پاداش اعضای  هیأت مدیره به صورت ناخالص پرداخت گردد.

10. مجمع عمومی مقرر داشت مبلغ 49/650/000/000 ریال بعنوان سود نقدی در مهلت قانونی به سهامداران پرداخت گردد.

11. مجمع عمومی به آقای مدیر عامل شرکت  وکالت، نمایندگی و اختیار داد تا با ارائه این صورتجلسه به اداره ثبت شرکت های ثبت مشهد نسبت به ثبت آن اقدام و ذیل اسناد، مدارک و دفاتر مربوطه را امضاء نماید.

 لازم به ذکر است پخش سرود جمهوری اسلامی و نمایش یک کلیپ فرهنگی درخصوص مدافعان حرم و فیلم کوتاه مستند فعالیتهای شرکت و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و سخنرانی در بین الصلوتین توسط استاد حوزه  علمیه خراسان جناب حجه السلام تبادکانی از جمله برنامه های جانبی مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت نوید بود که اجرا گردید و مورد استقبال حضار قرار گرفته شد .

تهیه وتنظیم کننده خبر: روابط عمومی

همچنین ببینید