بازدیدمعاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد از فعالیت های عمرانی شرکت نویدخراسان

با هدف بررسی مشکلات و آسیب شناسی همه جانبه مبتنی بر رویکرد فرایند محور در مجموعه مدیریتهای همکار در امور نظارت و کنترل بر روند توسعه شهری معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد به همرا چند تن از مدیران و کارشناسان خودظهر دیروز دوشنبه 14 تیرماه با حضور در منطقه گردشگری سپاد ازفعالیتهای عمرانی نوید و بطور خاص از پروژه آماده سازی اراضی 44هکتاری متعلق به شرکت نوید بازدید بعمل آوردند. و از نزدیک با روند اجرایی بازگشایی مسیر بلوار خیام شمالی و مشکلات فراروی آن آشنا شدند.

دکتر محمدرضا حسین زاده معاون شهر سازی و معماری شهرداری مشهد پس از بازدید میدانی ضمن اظهار خرسندی از پیشرفتهای بسیارخوبی که شرکت نوید درعرصه عمران و آبادانی این نقطه از پایتخت معنوی ایران و مشهدالرضا بعمل آورده اند . آمادگی شهرداری را جهت تعامل با شرکت نوید به منظور رفع  برخی موانع در راستای تحصیل حریم و تسریع دربازگشایی بلوارخیام شمالی  اعلام نمود  .

دکترمحمد هادی حسینی سرچشمه مدیر عامل شرکت نوید خراسان نیز در این دیدار ضمن تشریح فعالیت های عمرانی شرکت از آغاز تاسیس تاکنون اجرای پروژه آماده سازی اراضی 44 هکتاری متعلق به شرکت نوید را از افتخارات این شرکت در راستای کمک به توسعه شهری و جلوگیری از حاشیه نشینی و آبادانی هرچه بیشتر منطقه گردشگری سپاد دانست و افزود:شرکت نوید به عنوان یک شرکت خصوصی و با پهنه 12هزار نفری سهامدار توانسته است در راستای اقتصاد مقاومتی و در قالب ارایه طرح تفصیلی و اجرای مرحله به مرحله آن به اشتغال زایی عمران و توسعه شهری کمک نماید .
مدیر عامل شرکت نویددر ادامه اظهار امیدواری نمود با عنایت به ابلاغ طرح جامع شهرمشهدرونداجرای پروزه آماده سازی اراضی 44هکتاری نوید و بازگشایی مسیر بلوارخیام شمالی تسریع گردد. و خواستار تعامل، همکاری و همدلی بیشتر در قالب اعتماد متقابل در انجام اقدامات و حل مشکلات احتمالی منطقه شدند.

و در پایان جناب آقای صابری فر رئیس هیات مدیره و آقای دکترحسینی مدیر عامل شرکت نویدخراسان و دوتن ازکارشناسان ذی ربط نیز ضمن ارائه توضیحات لازم در این خصوص به سئوالات معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد و همراهان وی پاسخ دادند.

همچنین ببینید