بازدید نماینده محترم مردم مشهد مقدس در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اصل نود مجلس ، جناب آقای دکتر نصرالله پژمان‌فر از اراضی ۴۴ هکتاری شرکت نوید

 به گزارش روابط عمومی شرکت نوید خراسان روز پنجشنبه مورخ 21/07/1401 نماینده محترم مردم مشهد مقدس در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اصل نود مجلس ، جناب حجت الاسلام دکتر نصرا.. پژمان‌فر از اراضی 44 هکتاری شرکت نوید خراسان بازدید نمودند.

در این بازدید که با حضور اعضای هیئت مدیره ، مدیرعامل و تعدادی از مدیران شرکت نوید انجام شد آقای دکتر پژمان‌فر مشکلات و موانع موجود در بهره برداری و بازگشایی محور های خیام شمالی و ۳۵ متری نوید را بررسی نمودند.

 آقای مهندس برجی مدیرعامل شرکت نوید نیز طی سخنانی ضمن تشکر از حضور و تشریف فرمایی ایشان ، مطالبی را پیرامون مشکلات و گره های موجود در تأخیر و عقب افتادگی طرح های موجود در اراضی44 هکتاری نوید و مشکلات فرهنگی منطقه بیان نمودند. همچنین ایشان به عدم تعامل و همکاری ادارات و نهادهای مختلف همچون شهرداری اشاره نموده و اظهار داشتند : بدون همکاری ، مساعدت و تعامل شهرداری ، انجام این پروژه ها به کندی صورت می پذیرد و خواستار همکاری هرچه بیشتر ادارات و دوایر مختلف در جهت تسریع بازگشایی محور خیام شمالی و بلوار ۳۵ متری شدند.

در ادامه آقای دکتر پژمان فر نیز از زحمات مجموعه مدیریتی شرکت ایثارگری نوید خراسان به جهت پیگیری برای حل مشکلات و معضلات اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی منطقه تقدیر و تشکر نمودند و آمادگی خود را جهت برگزاری جلسات مشترک سه جانبه با شهرداری و آقای پژمان‌فر در جهت رفع مشکلات و معضلات موجود اعلام نمودند.

همچنین ببینید