دومین جلسه ملاقات عمومی مدیرعامل با سهامداران گرامی و نمایندگان محترم سهامداران

به گزارش روابط عمومی شرکت نوید خراسان ؛ دومین جلسه ملاقات عمومی مدیرعامل با سهامداران گرامی و نمایندگان محترم سهامداران ، ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ 28 شهریور ماه 1401 در محل نمازخانه شرکت برگزار گردید.

به فضل الهی و با پیشنهاد هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ، در راستای ارتقاء فرهنگ مشورت و شفاف سازی ، جلسه ی ملاقات عمومی مدیرعامل با سهامداران محترم و نمایندگان گرامی دوشنبه ها به صورت هفته درمیان برگزار می‌گردد. در این جلسات پیرامون مسائل گوناگون شرکت و پاسخ به ابهامات سهامداران در بعضی مسائل و ارائه نظرات در راستای بهبود عملکرد شرکت پرداخته می‌شود.

در دومین جلسه ، ابتدا آقای برجی مدیر عامل شرکت به بیان اهمیت و لزوم برگزاری این سری جلسات پرداخته و افزودند : پس از 10 سال پیگیری ، به لطف خداوند و دعای خیر سهامداران گرامی ، خبر خوش دریافت اسناد تفکیکی قطعات اراضی 44 هکتاری نوید را به سهامداران گرامی اعلام می‌کنیم. همچنین به تلاش مدیران شرکت در جهت شفافیت همراه با صداقت ، صیانت از اموال سهامداران گرامی و خلق ثروت اشاره نمودند.

در این دیدار سهامداران سوالات و دغدغه های خود را پیرامون شرکت و برنامه های پیش رو مطرح و مدیرعامل نیز پاسخ های مناسبی به این سوالات ارائه نمودند که برخی از سوالات مطرح شده سهامداران و نمایندگان عزیز  به شرح ذیل می‌باشد :

1- روند پیگیری و ادامه کار های گذشته :

  • کار های گذشته با بررسی دقیق تر و اصلاح فرآیند در جهت اقتصادی شدن شرکت درحال انجام می‌باشد.

2- پیشنهاد طرح تشکیل اتاق فکر و استفاده از توانمندی سهامداران و شناسایی تخصص ، حرفه و مشاغل مرتبط جهت همکاری در پروژه ها و برنامه های آتی

3- بازگشایی بلوار 35 متری :

  • طی رایزنی و برگزاری جلسات متعدد مشترک با شهرداری و شورای شهر ، بازگشایی این محور تحت پیگیری بوده و رفع این مشکل ، نیاز به همکاری و مساعدت و همدلی شهرداری محترم و شورای شهر را می‌طلبد.

4- راهبرد شرکت در خصوص ایجاد صف فروش تعرفه و نحوه مدیریت بازار :

  • با توجه به تصمیمات هیئت مدیره مبنی بر برنامه ریزی و اجرای پروژه های جدید ، ان شاءالله در آینده نزدیک صف ایجاد شده فروش تعرفه که بخشی از آن به دلیل مشکلات اقتصادی روز جامعه می‌باشد با برنامه ریزی مدون و دقیق تیم مدیریتی شرکت ، تنظیم و کاهش چشمگیری را شاهد خواهیم بود.

در پایان این جلسه مدیرعامل شرکت ضمن تشکر و قدردانی از حضور سهامداران حاضر در جلسه و سعه صدر ایشان که پیگیر مطالبات به حق سهامداران عزیز که بزرگترین دارایی شرکت می‌باشند ، اظهار امیدواری نمودند به یاری خدا و دعای خیر خانواده بزرگ ایثارگری شرکت نوید و بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات ، چشم انداز و افق های روشنی را برای شرکت ترسیم نماییم.

جلسه با صلوات بر محمد (ص) و آل محمد (ص) در ساعت 12 به پایان رسید.

همچنین ببینید