دیدار مدیرعامل و مدیران شرکت سپاد خراسان با هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت نوید خراسان

به گزارش روابط عمومی شرکت نوید خراسان ، در روز سه شنبه مورخ 1401/06/15 مدیرعامل و مدیران شرکت سپاد خراسان با هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت دیدار کردند.

در پی انتصاب جناب آقای هادی برجی به سمت مدیر عاملی شرکت سرمایه گذاری ساختمانی و توسعه نوید خراسان ، جناب آقای مهندس هوشنگ نژاد مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت سپاد خراسان ، با هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت دیدار کردند.

در این دیدار آقای مهندس برجی  مدیر عامل شرکت ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمد ، به این مهم اشاره کردند که همه ما در جهت توسعه فعالیت ها و انتفاع سهامداران محترم از هیچ تلاشی مضایقه نخواهیم کرد و با همکاری هر دو شرکت می توان بستر های مناسبی در جهت پیش برد اهداف فراهم آورد و اظهار امیدواری نمودند تا با تعاملات سازنده فی مابین شاهد رونق روز افزون این منطقه گردشگری باشیم .

آقای مهندس هوشنگ نژاد ضمن عرض تبریک این انتصاب ، برای ایشان آرزوی موفقیت و بهروزی نمودند و آمادگی شرکت سپاد را جهت ارائه هرگونه همکاری با شرکت نوید در جهت رشد ، ارزش افزونی ، درآمدزایی و تولید ثروت اعلام نمودند.

در پایان برتعامل هرچه بیشتر و تداوم همکاری و همفکری لازم درنیل به اهداف و اجرای برنامه های اساسی شرکت ها که موجب رونق بیشتر منطقه زیبای گردشگری سپاد و نوید و ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به سهامداران گرامی می شود تأکید نمودند.

همچنین ببینید