مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت نوید خراسان برگزار شد.

مراسم تودیع مدیرعامل سابق و معارفه مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاری ساختمانی و توسعه نوید خراسان با حضور هیئت مدیره و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ، این مراسم در روز شنبه مورخ 1401/05/22 همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر در محل نمازخانه شرکت برگزار گردید.

در این مراسم ابتدا حجت الاسلام بهادری امام جماعت شرکت ، روایتی از امام صادق (ع) در خصوص اهمیت سپاس گذاری از نعمات الهی و فرصت خدمتی که به هر یک از ما داده می‌شود مطالبی را بیان نمودند.

در ادامه جناب آقای بیرق شمشیر نائب رئیس هیئت مدیره نیز به نمایندگی از اعضاء محترم هیئت مدیره ضمن قدردانی از تلاش و زحمات مدیرعامل سابق آقای دکتر آروین ، مطالبی را در خصوص اهمیت کار جمعی ، امانتداری ، تلاش در جهت ارتقاء شرکت و خدمت به سهامداران عزیز بیان نمودند و همچنین  به مدیرعامل جدید نیز توصیه نمودند از فرصت کوتاه خدمتی که خداوند به ایشان عنایت نموده به بهترین شکل ممکن ، استفاده و خداوند را همیشه در تمام شئونات زندگی ، شاهد و ناظر بر تمام اعمال و رفتار خود بدانند.

سپس مدیرعامل سابق جناب آقای دکتر آروین نیز بیان داشتند : از اینکه فرصتی جهت خدمت به سهامداران عزیز و حضور در مجموعه ی ایثارگری نوید به ایشان داده شده بود ابراز خوشحالی نموده و با آرزوی اینکه توانسته باشند در طول مدت همکاری ، رضایت خالق و خانواده بزرگ نوید را جلب کرده باشند ، انتخاب به جا و شایسته ی جناب آقای مهندس برجی را تبریک گفته و آمادگی خود را جهت هرگونه مشاوره ، راهنمایی و کمک به مدیرعامل جدید اعلام نموده و اظهار داشتند حضور ایشان در این سمت ، منشأ خیر و برکت برای مجموعه نوید باشد.

همچنین جناب آقای مهندس هادی برجی نیز طی سخنانی ابتدا در خصوص قیام سیدالشهدا (ع) نکاتی را بیان و اظهار داشتند که سیره و روش زندگی و شهادت امام حسین (ع) بهترین و مناسب ترین الگو ، چراغ هدایت و کشتی نجات در زندگی فرد فرد هر یک از ما می‌باشد. سپس از فرصت و اعتمادی که هیئت مدیره محترم به ایشان داشتند قدردانی نموده و اظهار امیدواری نمودند بتوانند با کار و تلاش مضاعف در جهت پیشبرد اهداف عالیه شرکت و انتفاء سهامداران عزیز ، پاسخ شایسته و مناسبی به اعتماد ایشان بدهند.

این جلسه در ساعت 13 با ذکر صلواتی بر حضرت محمد (ص) و آل محمد (ص) به پایان رسید.

همچنین ببینید