پیام مدیرعامل شرکت نوید خراسان به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی

اکسِبُوا الْحَمْدَ بِالنُّجْحِ وَلا تَکتَسِبُوا بِالْمَطلِ ذَمّاً

با تلاش و کوشش و موفقیت، تشویق و ستایش دیگران را به دست آورید و با تنبلی و بی تحرکی، خود را در معرض سرزنش قرار ندهید. ( امام حسین (ع) )

بندگی خداوند متعال و مرگ باعزت را نیز می توان از واقعه عاشورای حسینی درس گرفت. امروز ما مسلمانان در سرزمین ایران اسلامی باید از رشادت های امام حسین علیه السلام و فداکاری هایشان و همچنین ظلم ستیزی پند بگیریم و اگر خود را مسلمان می‌دانیم پس باید به ترویج امر به معروف و نهی از منکر پرداخته و از روزی که انسان بدست پروردگار آفریده شد حق و باطل در مقابل هم بوده اند. در نهایت اگر بخواهیم پیام عاشورا در یک جمله بیان کنیم می‌توان گفت که بنده خالص خداوند باید پیرو راه امام حسین (ع) باشد و در برابر ظلم و بی عدالتی ایستادگی کند؛ و ما باید در هر شرایطی که هستیم زیر بار ظلم نرویم و جهاد در راه خدا را که از مهمترین پندهای عاشورا است مد نظر داشته باشیم. عاشورا بزرگ‌ترین‌ فداكاری‌ها و از جان گذشتگی‌ها  را به‌ بشرمی‌آموزد. قیام‌ امام‌ حسین‌ (ع) منبعی الهام‌ بخش‌، برای‌ به‌ ثمر رساندن‌ حق‌ و عدالت‌ بود.

خداوندا ! تو مارا توانمند آفریدی و بر خَلق خود روح خویش دمیدی و برخود احسنت گفتی و ما را نماینده ی خود قرار دادی و کائناتت را در اختیارمان گذاردی تا با اندیشه های فعالمان بر زوایای هستی ات راه یابیم.

به ما نیروی اختیار دادی و ما را گفتی “کُن! فیکُون”! ما در این” ندا” ی با عظمت یا به کنجی خزیدیم و اختیار از خود گرفتیم و همه ی حوادث را به تو و قضا و قَدَرَت وا گذاردیم و یا طاغوت گشتیم و بر بندگان و هستی شان تاختیم تا آنان را بنده ی خویش گردانیم و جهان زیبایت را به تباهی کشانیم.

خداوندا ! نشتری آگاه کننده بر ما ” زن” تا بخود آییم؛ که نه طاغوت شدن رسالت ماست و نه طاغوت ساختن!

بلکه براندیشه و خرد تکیه زدن و جهانی را درحد توان خویش زیبا ساختن و شادی و لبخند بر لب نشاندن و احیای امید کردن! 

که رسالت ما جنگ و لجاجت و قتل و انهدام و آتش زدن و اندوه بجای گذاردن و در لفافه ی تباه توهم و حزن پیچاندن نیست!!!

در این ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از خداوند متعال سلامتی و سعادت روزافزون برای سهامداران عزیز و خانواده ی های معززشان و همچنین آرزوی قبولی عزاداری های مخلصانه شما در درگاه حضرت سیدالشهدا (ع) را خواستاریم.

                                                                                                                            محمد آروین

                                                                               مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری ساختمانی و توسعه نوید خراسان

همچنین ببینید