مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان محترم سهام شرکت نوید خراسان برگزار شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان محترم سهام شرکت نوید خراسان ؛ صبح پنجشنبه  سی ام تیرماه 1401 رأس ساعت 8:30  با تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید ، با حضور اکثریت صاحبان سهام و وکلای محترم سهامداران ، با ریاست جناب آقای دکتر دیمه کار و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی نوید در این مجمع به مواردی همچون :

1- قرائت گزارش هیئت مدیره

2- تصویب صورت های مالی

3- ارائه گزارش بازرس قانونی

4- تبادل نظر و بررسی دستور جلسه

5- انتخابات هیئت مدیره و بازرس قانونی پرداخته شد.

گزارش هیئت مدیره شرکت نوید که توسط جناب آقای دکتر آروین مدیرعامل محترم شرکت ارائه گردید به رئوس فعالیت ها و اقدامات سال مالی 1400 اشاره و همچنین به گزارش عملکرد شرکت نوید اعتماد پرداخته شد.

تصویب ترازنامه و صورت های مالی و تعیین روزنامه خراسان برای درج آگهی های شرکت  نیز از دیگر مصوبات این مجمع بود.

دکتر دیمه کار ریاست محترم مجمع در خصوص نتیجه انتخابات هیئت مدیره و بازرس قانونی شرکت در مصاحبه ای با روابط عمومی بیان نمودند :

((مجمع عمومی عادی سالیانه‌ی صاحبان سهام شرکت سرمایه‌گذاری ساختمانی و توسعه نوید خراسان در تاریخ سی‌ام تیر ماه 1401 در مجتمع فرهنگی آیه‌ها برگزار گردید. لازم می‌دانم ابتدا از حسن اعتماد نمایندگان  معزز سهام‌داران  به اینجانب و اعضای هیئت رئیسه‌ برای برگزاری مجمع با سلامت و صلابت ، صمیمانه قدردانی و تشکر نمایم. به استحضار وکلا و سهامداران عزیز می‌رسانم یکی از دستورات مهم این مجمع برگزاری انتخابات هیئت‌مدیره و بازرس قانونی شرکت بود که پس از نام‌نویسی از نامزدهای محترمی که تمایل به عضویت داشتند انتخابات برگزار گردید. شمارش آرا به صورت کاملا سالم و در فضای امن انجام و نتایج به شرح ذیل در خصوص هیئت مدیره و بازرس قانونی حاصل گردید.

اعضای اصلی هیئت مدیره بر اساس بالاترین آراء کسب شده به ترتیب آقایان :

 1- محمد جهانیان

2- احمد بیرق شمشیر

3- محمد صمیمی

4- محمدعلی شبان زاده

5- غلامرضا اصغرزاده گلزار انتخاب و آقایان محمد آروین و رضا نبوی به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت مدیره برای دوره آتی تعیین گردیدند.

همچنین از بین داوطلبان بازرس قانونی شرکت ، آقای علی مهاجرانی با اکثریت آراء به عنوان بازرس اصلی و آقای هادی برجی به عنوان بازرس علی‌البدل برای یک سال آینده انتخاب شدند.

لازم می‌دانم از حسن توجه و مشارکت خوب و پر تلاش وکلای محترم سهامداران و بذل توجه و احساس مسئولیت همه عزیزان در بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات و نقدهای بسیار صریح و دلسوزانه که در مجمع بیان داشتند تقدیر و تشکر نمایم. ان شاءالله این نقطه نظرات و راهنمایی ها ، فراراه و راهگشای هیئت مدیره در فعالیت ها و انتخاب مسیر درست آینده قرار گیرد.  برای همه‌ی شما سهامداران عزیز ، عزت ، سلامت و توفیق روز افزون را خواستارم. ))

در ادامه مجمع مقرر گردید  :

1- مبلغ 66.200.000.000 ریال ( به ازای هر سهم 200 ریال ) بعنوان سود عملکرد سالانه 1400 به سهامداران پرداخت گردد.

2- حسب بند ۴ پیشنهاد هیئت مدیره مالکیت سه قطعه زمین با کاربری مسکونی چند خانواری با کد های نوسازی 1-361-2-16 و 1-362-16-2 و 3-376-16-2 به مساحت 6500 مترمربع در قالب امتیاز ویژه سال ۱۴۰۰ به تمامی سهامداران به نسبت سهام هر یک واگذار و تعرفه ی آن طی سال جاری به سهامداران واگذار گردد. بدیهی است اجازه ساخت این قطعات با توجه به پروانه های در حال اخذ ، کماکان در اختیار شرکت خواهد بود .

گفتنی است مجمع عمومی صاحبان محترم سهام شرکت نوید خراسان ساعت 12:30 با ذکر صلواتی بر محمد (ص) و آل محمد (ص) به پایان رسید.

همچنین ببینید