دیدار مدیران شرکت نوید خراسان با مدیر کل جدید راه و شهرسازی استان خراسان رضوی جناب آقای مهندس عباس یوسف زاده

به گزارش روابط عمومی شرکت نوید در پی انتصاب مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان خراسان رضوی جناب آقای مهندس عباس یوسف زاده ، روز یک شنبه  مورخ 1401/01/14 آقای مهندس جهانیان عضو محترم هیئت مدیره ، مدیرعامل و مهندس صمیمی مدیر املاک و حقوقی شرکت به نیابت از هیئت مدیره و سهامداران عزیز طی جلسه ای در دفتر مدیرکل بابت انتصاب بجا و شایسته ایشان تبریک و تقدیر به عمل آمد.

روابط عمومی طی مصاحبه ای با مدیرعامل شرکت نوید خراسان ؛ گزارش می‌دهد :

در دیداری که به نمایندگی از طرف هیئت مدیره محترم و سهامداران عزیز شرکت نوید خراسان با مدیر کل جدید راه و شهرسازی استان خراسان رضوی جناب آقای مهندس عباس یوسف زاده صورت گرفت ، مدیرعامل نوید پس از تبریک سال جدید و فرا رسیدن ماه ضافت الهی ، انتصاب بجا و شایسته ایشان را تبریک گفتند.

متن تبریک به شرح ذیل می‌باشد:

در ادامه این جلسه آقای محمد آروین مدیرعامل نوید به طرح مسائل ، چالش های پیش رو و گره های موجود شرکت در خصوص تغییر کابری ها ، درخواست تسهیلات مسکن ملی برای 3000 واحد به صورت خودمالکی و 1000 واحد به صورت مشارکت و ساخت مسکن در اراضی 44 هکتاری مطرح نمودندکه در این خصوص به بحث و تبادل نظر پرداختند. مدیر کل محترم راه و شهرسازی نیز ضمن تقدیر از تلاش های مجموعه ایثارگری نوید و یادگاران دوران دفاع مقدس ، با اشتیاق در راستای جهش تولید مسکن ، قول مساعد و همکاری همه جانبه و دریافت تسهیلات لازم برای واحد های خود مالکی را اعلام و پیشنهاد بلند مرتبه سازی در اراضی شرکت بیان نمودند و مقرر شد طی نامه ای تخفیفات 30 درصدی و دیگر همکاری های لازم را به شهرداری ابلاغ نمایند .

و امیدواریم سهامداران عزیز پس از دریافت زمین های خود برای دریافت تسهبلات و پروانه ساخت معرفی شوند تا ان‌شاءالله آورده ای در جهت رشد اقتصاد خانواده به ارمغان بیاوریم.

این جلسه با ذکر صلواتی بر حضرت محمد (ص) و آل محمد (ص) خاتمه یافت .

همچنین ببینید