شرکت سپاد خراسان

درســال ۱۳۶۶ هجــری شمــسی، جمــعی از دلســوزان و خیراندیشــان ، بــه منــظور ایجاد پشتـــوانه بـرای ایثارگــران خراســـانی با تمرکــز بر فعالیت هـــای اقتصـــادی در محــور سازندگــی ، شرکتــی را با عــنوان « مجتمع تولیدی وخدماتی سپاد خراسان» تأسیس نموده و از طریق خرید دو قطعه زمین بزرگ در حاشیه شمالی وغربی شهرمقدس مشهد به مساحت حدود ۶۰۰ هکتار به سرمایه گذاری در بخش املاک و ساختمان با هدف ایجاد مراکز تجاری و گردشگری و نیزتأمین مسکن سهامداران ، پا به عرصه آبادانی و سازندگی نهادند.

سپاد مخفف عبارت ( سازندگی پس از دفاع ) است و از اینرو توجه به ایجاد تأسیسات زیر بنایی و احداثات مرتبط با اهداف شرکت دردستور کار مدیران قرار گرفت.طوریکه هم اکنون به گواهی آراء صاحب نظران و اندیشمندان و مدیران شهری ، سپاد یکی از معتبر ترین و بزرگترین شرکتهای ایثارگری کشور است که به همت سهامداران ایثارگر خود ، توانسته است با سرمایه گذاری و قابلیتهای مدیریتی ، زیباترین ومناسبترین پروژه های عمرانی و ساختمانی را اجرا و از جایگاه تخصصی و اعتباری ممتاز و برجسته ای برخوردار گردد.

از دیدگاه اجتماعی نیز این شرکت به پشتوانه ی معنوی ده هزار سهامدار ایثارگر وخانواده های متدین آنان توانسته است بعنوان یک شرکت متعهد و مورد اعتماد در ایجاد اشتغال مولد ، نوآوری وبهبود چشم انداز آینده ی شهر وآبادانی حاشیه ی آن ، نقش مؤثری ایفا نموده و به موفقیت های چشمگیری دست یافته است.

شرکت سپاد در سال ۱۳۸۴ بعنوان کارآفرین نمونه کشور ، درسال ۱۳۸۷ بعنوان برگزیده در جشنواره برترین ها در صنعت گردشگری کشور و در سال ۱۳۸۹بعنوان برگزیده ی برترین های صنعت ساختمان (از منظر نوآوری) شناسایی وانتخاب گردیده است.

هم اکنون این شرکت دارای بیشترین سطح زیر بنای تجاری و بزرگترین سطح پارکینگ های طبقاتی کشور است.

همچنین دارای بزرگترین و ایمن ترین مجتمع انبارداری در شرق کشور بعنوان پشتوانه سرمایه گذاران و بزرگترین مجتمع تجاری گردشگری کشور (الماس شرق – وصال) ومراکز تفریحی گردشگری از قبیل: ( آکواریوم ، سرزمین عجایب ، شهربازی سرزمین خورشید ، سیرک ملل، مجتمع پارک ساحلی آفتاب و فروشگاههای بزرگ مانند بن ناصر، برندس، سالیان و … ) می باشد.

بازارهای شهید کاوه ، بازار بزرگ خیام و مجتمع مواد غذایی سپاد ودیگر امکانات منطقه مانند سرویس ایاب وذهاب درون شهری و سایر خدمات جانبی بخشی از امکانات ، قابلیت ها و توانمندیهای منطقه گردشگری سپاد محسوب می شود .

سایت اینتر نت : www.sepad.org

همچنین ببینید