مجمع عمومی عادی و فوق العاده صاحبان سهام شرکت نوید خراسان برگزار شد.

مجمع عمومی عادی و فوق العاده صاحبان سهام شرکت نوید ؛ صبح جمعه چهارم تیرماه 1400 در محل مجتمع آیه ها ( سالن همایش انقلاب اسلامی ) برگزار شد.

این جلسه در ساعت 8 صبح ، با تلاوت آیاتی از کلام ا… مجید و با حضور اکثریت صاحبان سهام و وکلای محترم سهامداران با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نوید خراسان ؛ در مجمع عمومی عادی به مواردی نظیر :

1-  قرائت گزارش هیئت مدیره

2- قرائت صورت‌های مالی توسط مدیر مالی

3- ارائه گزارش بازرس قانونی

4- سخنرانی سردار حسن زاده دبیر محترم کارگروه مشورتی

5- تصویب صورت های مالی

و  در ادامه به تبادل نظر ، پاسخ به سوالات نمایندگان سهامداران ، بررسی دستورجلسه و همچنین انتخاب بازرس قانونی پرداخته شد.

 

گزارش هیئت مدیره توسط دکتر محمد آروین مدیرعامل شرکت نوید ارائه گردید و به رئوس فعالیت ها ، اقدامات سال 1399 ، اقدامات انجام شده در خصوص توسعه و رشد اراضی 44 هکتاری و اقدامات دیگر در جهت ارزش افزونی سهام شرکت اشاره شد.

مصوبات مجمع عمومی عادی به شرح ذیل می‌باشد:

1- مقرر شد ۱۰ درصد سود سال ۱۳۹۹ بین سهامداران تقسیم و توزیع گردد.

2- مقرر شد تا اشکالات گزارش بازرس قانونی ظرف مدت ۳ ماه از تاریخ مجمع ، پیگیری و به کارگروه مشورتی ارائه و در مجمع سال آینده گزارش گردد.

3- مقرر شد ترتیبی اتخاذ گردد که سود سال ۱۳۹۹ سهامدارانی که تعرفه شان را فروخته اند به حساب ایشان واریز گردد.

مجمع عمومی عادی با انتخاب بازرس قانونی از سوی وکلای محترم سهامداران شرکت نوید ادامه یافت و با توجه به آرای اخذ شده؛ آقایان علی مهاجرانی و علی اصغر عبداللهی به ترتیب به عنوان بازرس اصلی و بازرس علی البدل برای دوره یک ساله انتخاب شدند.

پس از برگزاری مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت نوید خراسان با رعایت حد نصاب لازم ؛ بلافاصله مجمع عمومی فوق العاده برگزار گردید. مصوبه مجمع عمومی فوق العاده به شرح ذیل می‌باشد:

1- اکتشاف ، استخراج و بهره برداری معدن ( به جز نفت و گاز )

مجمع عمومی عادی و فوق العاده صاحبان سهام شرکت به مدت 4 ساعت به طول انجامید  و این برنامه با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به پایان رسید.

همچنین ببینید