ورود شرکت نوید به فعالیت در حوزه معدن

خبرهای خوب برای سهامدراران عزیز

🔴ورود شرکت نوید خراسان

 به فعالیت در حوزه معدن🔴

🔸آقای دکترمحمد آروین مدیرعامل محترم شرکت نوید در مصاحبه با روابط عمومی این شرکت موارد مهمی را دراین خصوص را بیان داشتند.

🔹دکترآروین گفت :

همانطور که در مصاحبه ها و اطلاع رسانی های قبلی به اطلاع سهامداران عزیز رسانده بودیم ، با یاری خدا ، دعای خیر شما سهامداران عزیز و همت ، تلاش و ایثارگری مدیران و کارشناسان شرکت موفق شدیم فعالیت شرکت نوید خراسان را به حوزه معدن و استخراج مواد معدنی گسترش دهیم.

🔹در این خصوص سه اتفاق مهم رقم خورده است :

🔘(1)- عضویت در سازمان نظام مهندسی معدن:

در حالی که فرایند عضویت در این سازمان فرایندی بسیار طولانی می باشد لیکن  با پی گیری ها و رایزنی های فراوان توانستیم در کمترین زمان ممکن و با بالاترین گرید(Grade)  به عضویت سازمان نظام مهندسی معدن درآییم.

🔘(2)- دریافت گرید(Grade) معدن با امتیاز بالا:

همچنین امیتاز شرکت برای دریافت گرید(Grade) 217 می باشد که با کد شناسایی معتبر در سازمان نظام مهندسی معدن به ثبت رسیده و اسناد و پروانه های لازم نیز اخذ گردیده است.

ثبت این امتیاز برای شرکت نوید در سازمان نظام مهندسی معدن مارا قادر خواهد کرد تا بتوانیم معادنی با ارزش وعیار بالایی را در اختیار بگیریم .

🔘(3)- شناسایی و ثبت معدن :

🔸دکتر آورین در ادامه گفتند :

در موازات پیگیری جهت عضویت در سازمان نظام مهندسی معدن و پیگیری جهت دریافت و ثبت  امتیاز لازم برای شرکت ، پیگیری ها جهت شناسایی معادنی با عیار بالا در دستور کار مدیران شرکت بوده است که درنهایت دو معدن ذیل شناسایی و تشریفات  اداری جهت واگذاری آنها به شرکت نوید انجام شده است!

🔘1معدن سنگ آهن سنگان در شهرستان خواف(خراسان رضوی)

🔘2معدن مس و نقره حیدرآباد در شهرستان نهبندان(خراسان جنوبی ) 

درآینده نزدیک مزایده این دومعدن برگزار میگردد. درتلاش هستیم این دومعدن را به نام شرکت نوید به ثبت برسانیم و در آینده نزدیک خبر خوش این اتفاق مهم را به سهامداران عزیز اعلام نماییم.

🔸دکتر آروین در پایان خاطر نشان کرد:

بایاری خدا وبا همت مدیران و کارشناسان شرکت نوید درمراحل بعد شیوه بهره برداری از معدن ، فراوری و فروش مواد معدنی استخراج شده ، با مشارکت مالی سهامداران عزیز آغاز می گردد.

 

 (مدیریت روابط عموی شرکت نوید خراسان).‌‌

 

همچنین ببینید