حضور سردار یوسفعلی زاده مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شرکت نوید خراسان

سردار یوسفعلی زاده مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و فرماندهی سابق سپاه خراسان شمالی و همچنین عضو کارگروه مشورتی شرکت های سپاد ، نوید ، الهیه در شرکت نوید خراسان حضور پیدا کردند .
در این جلسه ایشان ضمن عرض تبریک و همچنین قدردانی از پرسنل و مدیر عامل شرکت نوید خراسان پیشنهاد های راهگشایی را در جهت رشد و پیشرفت شرکت نوید خراسان در راستای ارزش افزونی برای سهامداران گرامی ارائه کردند . موارد مطرح شده در این جلسه در خصوص ساخت و ساز ها در اراضی 44 هکتاری و برنامه های اجرایی در حوزه آپارتمان سازی در 44 هکتار در قالب تجربیات ایشان در این حوزه ها بیان شد .
همچنین پرسش های را در جهت اقدام های شایسته که در 3 ماه اخیر انجام شده است در زمینه های پایانکار مجتمع نوید، مشکلات شرکت با تعاونی قماش و همچنین گرفتن کدهای نوسازی و سند و پروانه های 200 واحد آپارتمان در اراضی 44 هکتار و بحث آماده سازی و صورت وضعیت های مربوطه و همچنین در بحث تفاهم های اخیر با معاون شهرداری و شهرداری منطقه آقای دکتر فرقانی تبادل نظر و گفتمان نموده و رهنمود های لازم را ارائه نمودند در پایان ضمن تشکر از پرسنل و مدیران و هیئت مدیره شرکت آرزوی توفیق هر چه بیشتر جهت خدمت رسانی به سهامداران را اعلام نمودند.

 

همچنین ببینید