شرح برنامه های هیئت مدیره در گفتگویی با آقای مهندس منزل آبادی

 

آقای مهندس منزل آبادی،رئیس هیئت مدیره شرکت نوید خراسان  در گفتگویی با روابط عمومی ،برنامه های هیئت مدیره را تشریح کردند :

ابتدا ضمن تشکر از اعتماد سهامداران و نمایندگان محترم آنها به منتخبین این دوره هیئت مدیره ، از خداند متعال خواهانم توفیق خدمت رسانی شایسته بما عطا فرماید و انشاالله با استعانت از حضرت ثامن الحجج (ع) در جهت پیشبرد اهداف و خواسته های بحق سهامداران برنامه ریزی ، حرکت و اقدام نمائیم.

سیاست هیئت مدیره سهامدار محوری است و لذا حقوق قانونی و شرعی صیانت و دفاع از حقوق سهامدار از اهداف اصلی هیئت مدیره و مدیر عامل و کارکنان شرکت است . در ادامه زحمات و برنامه های دوره قبل و لزوم تعیین تکلیف اراضی 44 هکتاری و تعرفه های واگذاری به سهامداران و آماده سازی اراضی و لزوم اقدامات اجرایی و خدمات زیر بنایی الزاما تعیین تکلیف پایانکار مجتمع تجاری نوید و انشاالله ادامه و تکمیل بلوار 45 متری خیام شمالی و 35 متری غرب اراضی 44 هکتاری از اولویت ها می باشد . از طرفی برنامه ریزی لازم و منطقی جهت افزایش مناسب ارزش سهام سهامدارن عزیز و دست یابی به قیمت منطقی تعرفه های اراضی واگذاری از جمله اهداف و برنامه های مهم شرکت است .

همچنین بر اساس سیاست های کلان شرکت چابک سازی و استفاده از توان تخصصی افراد شرکت و بهره مندی از مشاوره متخصصین جهت ارتقاء کمی و کیفی کلیه کارها در دستور کار هیئت مدیره و شرکت قرار خواهد داشت از طرفی بهره مندی از حمایتها و راهکار های سازنده ی کارگروه محترم منتخب مجمع از سیاستهای راهبردی هیئت مدیره و شرکت خواهد بود ، البته می بایست از توان و تجربه شرکت های سپاد و الهیه و بهره مندی از همکاری و تجارب آنها راههای توسعه و ترقی شرکت را بهبود بخشید و جهت کاهش هزینه های مختلف با بکارگیری کمیسیون های تخصصی در شرکت و حضور بیشتر و کارآمد اعضاء هیئت مدیره ، هزینه های خدمات مضاعف را کاهش داد.

در پایان ضمن جلب نظرات مدیران و مسئولین دستگا های اجرائی استان خصوصا بهره مندی از حمایت فرماندهان گرامی و دلسوز سپاه در استانها و مجموعه های تخصصی بسیج به ویژه در بسیج مهندسین عمران ،صنعت، بسیج ادرات و بسیج دانشجویی و …  با تعامل شرکت های ارزشی و خصوصا همکار و همراه در جهت پیشبرد برنامه های توسعه ای شرکت اقدام شود .

از دیگر دستور کارهای هیئت مدیره پیگیری جذب سرمایه گذار با اولویت سهامداران محترم در جهت توسعه و کسب در آمد و منابع لازم می باشد.

هیئت مدیره با همراهی مدیران و کارکنان ساعی و دلسوز شرکت هدف گذاری های لازم و منطقی و اصولی را در دستور کار خود دارد ، که انشاله در زمان ها و فرصت های بعدی به استحضار سهامداران محترم خواهد رسید.

موفق و سربلند باشید

عباسعلی منزل آبادی

رئیس هیئت مدیره شرکت نوید خراسان

همچنین ببینید