مهندس حسینی : گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر فرصتی است تا از زحمات بی بدیل این قشر زحمتکش قدردانی کنیم

به مناسبت روزکارگرومیلادبا سعادت پنجمین اخترتابناک امامت و ولایت،ازکارگران پروزه عظیم مجتمع تجاری تفریحی نویدتجلیل شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نوید خراسان ،صبح امروزمدیرعامل شرکت سرمایه گذاری ساختمانی و توسعه نویدخراسان با حضور درکارگاه پروژه نوید ودرمراسم وِیژه ایی که به منظور تجلیل از کارگران برگزار شده بود پس از تلاوت آیاتی از کلام وحی که توسط یکی از کارگران قرائت شد طی سخنانی ضمن تبریک میلادحضرت امام محمد باقر(علیه السلام ) اظهار داشت: تقارن این روزخجسته را با روز کارگربه فال نیک می گیریم.
“مهندس حسینی” که درجمع کارگران این پروژه سخن می گفت همچنین روز کارگر را به حاضران درمراسم تبریک گفته و اظهار داشت: کارگران بازوان پرتوان اقتصاد کشورهستند و زحمات این قشر پرتلاش و کم ادعا بر کسی پوشیده نیست.
وی از کارگران خواست تا همچون همیشه با رعایت نکات ایمنی وبا شورو نشاط مضاعف و با نیت الهی فعالیت کنند چراکه هرکارو تلاشی که برای رضای خدا ودر راستای تامین معاش خانواده باشد ماندگار خواهد شد
مدیرعامل شرکت نوید افزود: همه نگاه ها باید به سمت کار باشد. کار باید به طور کامل، منظم و با عمل صالح انجام شود، چرا که خداوند بر کار انسان ها ناظر و بیناست.
وی گفت: در دین مبین اسلام، کار و تلاش به عنوان یک ارزش، عبادت و فریضه محسوب می شود وکسی که کار می کند به منزله جهاد در راه تولیدواقتصاد است که نتیجه آن، استقلال وخودکفایی کشور است ودراین راه کارگران نقش مهمی برعهده داشته اندولذا گرامیداشت روز جهانی کار وکارگر فرصتی است تا از زحمات بی بدیل این قشر زحمتکش قدردانی کنیم.
در ادامه دو تن از مدیران پروژه مجتمع تجاری ضمن بیان تبریک این روز خجسته نکاتی را به کارگران شاغل دراین پروژه یاد آورشدند.و در پایان از کارگران حاضر در مراسم پذیرایی بعمل آمد.

همچنین ببینید