مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام نوید در تاریخ 30 خرداد 1398 برگزار شد .

جلسه مجمع عمومی عادی شرکت سرمایه گذاری و ساختمانی و توسعه نوید خراسان با حضور نزدیک به 69/31 درصد صاحبان سهام و یا وکلای آنان درمجتمع تجاری نوید در ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 30 خرداد ماه سال جاری تشکیل گردید.
درابتدا جلسه پس ازتلاوت ایاتی ازکلام وحی و به منظور تعیین هیئت رئیسه مجمع رای گیری بعمل آمد و در نتیجه آقایان:علی اکبر گرمه ای ، سید محمد علی پور یزدی ، عبداله محمدی و علی شبان زاده به ترتیب بعنوان رئیس، ناظرین و منشی مجمع یادشده انتخاب گردیدند.سپس مجمع وارد اجرای دستور جلسه به شرح ذیل شد
الف) گزارشات هیئت مدیره:
1. گزارش هیئت مدیره به مجمع عمومی توسط مدیر عامل شرکت آقای علی اصغر عبدالهی قرائت شد.
2. گزارش بازرس قانونی شرکت وفق اساسنامه توسط آقای رضا نبوی قرائت شد.
3. آقای حسینی سرچشمه به عنوان یکی از اعضاء هیئت مدیره به سئوالات مطروحه توسط حاضرین براساس بندهای گزارش بازرس قانونی به تفصیل پاسخ دادند.
ب) مصوبات:
1- ترازنامه، سود و زیان و عملکرد سال مالی منتهی به 97/12/29 به تصویب رسید.
2- رضا نبوی کد ملی 6529869166 بعنوان بازرس قانونی اصلی و علی پیله چیان کد ملی 0934086303 بعنوان بازرس قانونی علی البدل برای مدت یکسال انتخاب شدند و با امضای ذیل این صورتجلسه سمت و مسئولیت خود را قبول نمودند.
3- روزنامه کثیرالانتشار خراسان جهت درج آگهی های شرکت تعیین گردید.

د) مجمع عمومی به هیئت مدیره تکلیف نمود:
1- هیئت مدیره مکلف است، سود معوق سهامداران را که در حساب های شرکت باقی مانده است آزاد نماید و تا پایان سال نسبت به پرداخت آن اقدام کند.
2- اسامی آن دسته از سهامداران که به هر دلیل تا بحال شماره حساب و سایر مشخصات خود را به شرکت نداده اند به تفکیک شهرستان و محل اقامت توسط شرکت استخراج شود و با کمک نمایندگان سهامداران مشخصات و شماره حساب آنها به شرکت داده شود.
3- شرکت موظف است برای تنظیم قراردادهای کلان از متخصصین و مشاورین قوی استفاده کند تا از زیان احتمالی جلوگیری و خطاهای مدیریتی به حداقل برسد.
4-شرکت باید ظرف 6 ماه موضوع بدهی سازنده بازار قماش را تعیین تکلیف کند و نتیجه را به مجمع آینده گزارش نماید.
5- با توجه به گزارش بازرس قانونی، موضوع مفاصاحساب مستأجر تالار لوکس با بیمه و تامین اجتماعی در دستور کار پیگیری هیئت مدیره قرار بگیرد تا شرکت از این بابت دچار خسارت و زیان نشود.
6 – هیئت مدیره موظف است بر اساس تکلیف سال قبل مجمع حتی المقدور از فروش اراضی خودداری کند. فروش قسمتی از اراضی فقط برای هزینه های آماده سازی اراضی مجاز می باشد.
7 – هیئت مدیره مکلف است تا پایان سال جاری نسبت به دریافت پایانکار ساختمان مجتمع نوید اقدام نماید.
8 – سود مالی سال ۹۷ وفق اجرای قانون برای آماده سازی اراضی شرکت هزینه شود.
9 – هیئت مدیره مکلف است ،سایر موارد مندرج در گزارش بازرس قانونی شرکت را در دستور کار قرار داده و نسبت به حل و فصل تمام آن ها اقدام نماید.
جلسه با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد در ساعت13 پایان یافت. والسلام

همچنین ببینید