گرامیداشت میلاد مولود کعبه حضرت امام علی(علیه السلام ) وسالروز فتح خرمشهر درشرکت نویدخراسان

مراسم گرامي‌داشت میلاد مولود کعبه حضرت امام علی(علیه السلام ) وسالروز فتح خرمشهر صبح امروزدر نمازخانه شرکت نوید خراسان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نوید خراسا ن در اين مراسم حجت السلام والمسلین حاج آقای تبادکانی ضمن تبريك میلاد باسعادت حضرت امام علی عليه السلام و سالروز فتح خرمشهر به زندگی سراسردرس امیرالمومنیین علی علیه السلام اشاره کرد وهمگی را به تبعیت از اخلاق وسیره مولود کعبه فراخواند.

این خطیب توانا در بخش دیگری از سخنان خود از عدد 12 به عنوان یکی از اعجاز و رموز قران یاد کرد وگفت ا ز جمله اعجازهای قرآن در مورد تکرار معنا دار بعضی از حروف و اعداد و کلمات است وعدد 12برای ما شیعیان اهمیت خاصی دارد چراکه  ماههای سال 12 ماه است، حواریون (یاران نزدیك حضرت عیسی)12نفر بودند نقبای بنی اسرائیل(وزیران حضرت موسی) 12 نفر بودن،اسباط (فرزندان حضرت یعقوب 12) نفر بودند و تعداد چشمه هايي كه حضرت موسي براي قومش شكافت 12 چشمه بود .

این استاد اخلاق؛ درادامه با بیان اینکه ماهمواره در انتظارقیام امام دوازدهم هستیم گفت یکی ازانتظارات امام عصر(عج) از ماشیعیان این است كه نسبت به امامان خویش معرفت و شناخت داشته باشند وبعد از شناخت، با دل و جان، ولایت آنها را بپذیرند و سراپا تسلیم فرامین آن بزرگواران باشند،وآن چنان به ولایت اهل بیت دلبسته باشیم كه شادی وحزن خودرا،خوشی و ناخوشی و تمام لذائذ وشدائد زندگی را با ولایت و محبت ائمه اطهاربدانیم.

حجت السلام والمسلین حاج آقای تبادکانی در پایان سخنان خود با توجه به انتخابات 24 خرداد، از این انتخابات بعنوان یک آزمایش خطیر الهی یاد کرد و اظهار امیدواری نمود تاآحاد مردم ما با در نظر گرفتن شاخصه هایی که رهبر معظم انقلاب برای انتخاب افراد اصلح تبین فرمودند با حضور پر شور وتاریخی خود در پای صندوقهای رای  خلق حماسه سیاسی  را تحقق بخشند

همچنین ببینید