قیمت سهام نوید افزایش یافت

قیمت سهام نوید افزایش یافت

به گزارش روابط عمومی شرکت نوید خراسان ، بنا به آخرین اطلاعات مکتسبه از سوی مدیریت امور سهام،پس از اعلام خبر مصوبه مجمع سالیانه صاحبان سهام مبنی بر واگذاری بخشی از اراضی شرکت به سهامداران   قیمت روز سهام نوید خراسان  امروز در بازار عرضه وتقاضا نسبت به حدود 5 ماه قبل با حدود 11درصد افزایش مواجه شده است.

براساس همین گزارش، آقای محمد جهانیان  مدیرعامل شرکت نوید خراسان ، بابیان اینکه ارزش هریک هزار سهم در حال حاضر از 2.800.000 هزارریال به 3.100.000 هزار ریال افزایش یافته است افزود ، این قیمت با توجه به شرایط روز و متناسب با نظام عرضه و تقاضاست .

لذا سهامداران و علاقمندان می توانند  با ورودبه  سامانه سهامداران از طریق سایت نوید به ادرس

http://navidkhorasan.com:8080/

وپس از واردن نمودن نام کاربری :که همان کدسهامداری است وشماره ملی خودازوضعیت سهام خودوآخرین قیمت سهام مطلع گردندویا با ارسال عدد 123به سامانه پیامکی 30002146 قیمت روزسهام رادریافت نمایندوالبته تلفن 37671782 امورسهام شرکت نوید خراسان  پاسخگوی  عزیزان سهامدار می باشد.

مدیرعامل شرکت نوید به سهامدارانی هم که  احیانا قصد فروش سهام خودرا دارند توصیه نمود تادر این مقطع حساس از فروش سهام خوداری نموده و در صورت اضطرار قبل از فروش حتما با کارشناسان امور سهام مشورت و هماهنگی لازم را با شرکت بعمل آورند.

همچنین ببینید