پشتیبانی اهالی اسماعیل آباد از اقدامات شرکت نوید خراسان

جمع کثیری از اهالی منطقه اسماعیل آباد مشهد با امضاء نامه ایی  حمایت خود را،از اقدامات  وخدمات  شرکت نوید خراسان  اعلام  نمودند .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شرکت نوید روز گذشته جمعی از اهالی اسماعیل آباد با امضاء نمودن  نامه ای خطاب به مهندس حسینی مدیرعامل شرکت نوید خراسان از اقدامات وخدمات این شرکت که در راستای آماده سازی شهرک امام حسین (ع) بعمل آمده وهمچنان در حال اجراء است ، حمایت و پشتیبانی خود را اعلام نمودند. و خواستار مساعدت در زیر سازی خیابان 14متری منتهی به شهرک مذکور  شدند.
 در بخشی از این نامه جمعی آمده است از آنجا که شرکت نوید شروع به آماده سازی شهرک امام حسین (ع) نموده است برق شادی و شعف را در دل اهالی منطقه اسماعیل آباد بوجود آورده است… و بدین روی ما همواره پشتیبان خدمات وزحمات خداپسندانه شما خواهیم بود.  
لازم به توضیح است: با تصویب طرح تفصیلی اراضی نوید ومطابق مصوبات هیت مدیره ،عملیات آماده سازی  قریب 4 هکتار از اراضی متعلق به این شرکت که پشت الماس شرق و در مجاورت روستای اسماعیل آباد واقع شده است  ، جهت احداث شهرک مسکونی با عنوان شهرک امام حسین در حال اجراء می باشد و قرار است پس از اتمام پروژه زیرسازی ؛ 80قطعه مسکونی آن به صاحبان آنها که از سهامداران عزیز هستند جهت ساخت و ساز واگذار گردد.

 

همچنین ببینید