سومین جلسه مشترک شهرداری منطقه دو مشهد با شرکت نوید خراسان برگزار شد

صبح امروز سومین جلسه مشترک مدیران شهرداری منطقه 2 مشهد با مدیر عامل شرکت نوید خراسان در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نوید خراسان درروز یکشنبه مورخه 11شهریور ماه سال جاری با هدف پیگیری مصوبات جلسات قبل و بررسی راههای رفع موانع و تسریع در ادامه پروژه های دردست اجرای شرکت از جمله پروژه بازگشایی ادامه بلوار خیام شمالی سومین جلسه مشترک بین شهردارمنطقه 2 مشهد، مهندس احسان میرزا قیطاقی معاون اجرایی شهرداری به اتفاق جمعی دیگر از مدیران و کارشناسان شهردار منطقه با مهندس حسینی مدیر عامل و با حضور چند تن دیگر از اعضاء هیئت مدیره ومدیران شرکت نویددر محل این شرکت برگزار گردید.

در این جلسه مدیر عامل شرکت نوید خراسان ضمن  عرض تبریک اعیاد قربان و غدیر و سالروز میلاد با سعادت حضرت امام موسی کاظم علیه السلام و عرض خوش آمدگویی به معاون اجرایی شهردار منطقه گزارشی از آخرین اقدامات و پیگیریهای شرکت پس از ابلاغ طرح تفصیلی  ویژه اراضی نوید(اسماعیل آباد) از سوی استاندار محترم به شهرداری ارائه داد و بر همکاری بیشتر مجموعه شهرداری برای تسریع در رفع کاستیها و موانع اجرای پروژه باز گشایی ادامه بلوارخیام شمالی ازجمله موضوع تسهیل حریم، تعیین تکلیف ابهای سطحی تاکید نمود .

 در ادامه جلسه مهندس احسان میرزا قیطاقی معاون اجرایی شهرداری منطقه 2 ضمن اشاره به وظائف اصلی شهرداری تسریع در خدمت رسانی به شهروندان و رفع مشکلات مردم مرتبط با شهرداری را از وظائف اصلی  شهرداری دانست و گفت پیگیری رفع موانع اجرایی پروژه های مانند پروژه ادامه  بازگشایی بلوار خیام شمالی که به همت بخش خصوصی و توسط شرکت نوید که با سرمایه هزاران سهامدار آن در دست  اجراء دارد از اولویتهای شهرداری می باشد. اظهار داشت ما، در شهرداری روی عملکرد شما مسئوول هستیم و متاثر از کارکرد و حرکتهای جهادی شما خواهیم بود .

مهندس قیطاقی استفاده از فرصتها ،تسریع در اجرای پروژه ها ، تشکیل جلسات مستمر و پیگیری مداوم و بی وقفه مصوبات آن را مورد تاکید قرارداد واظهار امیدواری نمود، نظربه کارشناسی های صورت گرفته شده وبا توجه به مستندات قانونی که در خصوص پروژه ها وموارد درخواستی که شرکت نوید ارائه داده است بزودی این ابهامات و موانع برطرف خواهد شد و پروژه های در دست اقدام شرکت نوید انشا الله از شتاب بیشتری برخوردار می گردد.

 در پایان طرفین ضمن تصویب 6 مصوبه برتسریع در رفع موانع و تسهیل حریم پروژهای  آماده سازی اراضی 44 هکتاری نوید و ادامه بازگشایی بلوار خیام  تاکید نمودند.

لازم به ذکر است در این جلسه آقایان علی اصغر گلزار و مهندس دیمه کار از اعضاء محترم هیئت مدیره و آقایان مهندس حسینیون ، صمیمی ، بهاالدینی به ترتیب مدیران فنی، املاک وروابط عمومی شرکت نوید خراسان حضور داشتند.

همچنین ببینید