قیمت سهام نـویــــد افزایش یافت .

به گزارش روابط عمومی شرکت نوید خراسان ، بنا به آخرین اطلاعات مکتسبه از سوی مدیریت امور سهام، پس از اعلام ابلاغ طرح تفصیلی ویژه منطقه نوید ( اسماعیل آباد ) که از سوی استاندار محترم خراسان رضوی  به شهرداری مشهد و سایر دستگاههای ذی ربط صورت گرفت  قیمت روز سهام نوید خراسان  امروز در بازار عرضه و تقاضا با 3 درصد افزایش مواجه شد .

بر اساس همین گزارش، مدیرسهام شرکت آقای محکی ، بابیان اینکه ارزش اسمی هر یک هزار سهم در حال حاضر از 2750000 هزار ریال به 2800000 هزار ریال افزایش یافته است افزود ، این قیمت با توجه به شرایط روز و متناسب با نظام عرضه و تقاضاست .

لذا سهامداران و علاقمندان می توانند  با ورود به  سامانه سهامداران از طریق سایت نوید به آدرس

navidkhorasan.com:8080

و پس از واردن نمودن نام کاربری : که همان کد سهامداری است و شماره ملی خود از وضعیت سهام خود و آخرین قیمت سهام مطلع گردند و یا با ارسال عدد 123 به سامانه پیامکی 30002146 قیمت روز  سهام را دریافت نمایند . و البته تلفن 37657948 امور سهام پاسخگوی  عزیزان سهامدار می باشد.

مدیر امور سهام شرکت به سهامدارانی هم که  احیانا قصد فروش سهام خودرا دارند توصیه نمود تادر این مقطع حساس از فروش سهام خوداری نموده و در صورت اضطرار قبل از فروش حتما با کارشناسان امور سهام مشورت و هماهنگی لازم را با شرکت بعمل آورند .

همچنین ببینید