پیام مدیرعامل شرکت نوید در رابطه با راهپیمایی 22 بهمن- 1396

انقلاب اسلامی ایران ?? درحالی وارد چهل سالگی خود می‌شود که مسیری پر عزت و سرشار از اقتدار را پیموده است. سربلندی امروز ما نتیجه و پاداش عهد و پیمانی است که با خدا و رسول خدا برای نصرت دین الهی بسته بودیم و پیروزی انقلاب اسلامی اجر عظیم الهی به وفاداری ملت مسلمان ایران است  .

علی‌رغم تمام دشمنی‌ها، کلمه طیّبه نظام جمهوری اسلامی هر روز ریشه‌دارتر و ثمربخش‌تر می‌شود، اما توطئه دشمنان متوقف نشده و همچنان ادامه دارد. کمترین سستی و اهمالی می‌تواند دشمن غدّار را به طمع اندازد تا با حیله و ترفندی جدید و نقابی دیگر پایه‌های قدرت نظام را نشانه بگیرد. لذا لازم است با حفظ انگیزه‌های دینی و توجه به جوانان پُرانگیزه و مؤمن، به تقویت اقتدار درونی کشور بپردازیم و تا زمانی که ساخت درونی این نظام بر پایه دین، مردم و ارزش‌های الهی است، هیچ قدرتی توان ضربه زدن به این بنای پولادین را نخواهد داشت  .

 شرکت سرمایه گذاری ساختمانی و توسعه نوید خراسان ضمن گرامیداشت و تبریک ایام الله  دهه فجر انقلاب اسلامی ?? در راستای اطاعت محض از فرامین مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ایی  دام ظله العالی  که تأکید فرمودند: «ملت ایران در روز 22 بهمن، با نمایش وحدت کلمه و اتحاد خود، جبهه استکبار را بار دیگر همچون گذشته مبهوت خواهد کرد.» از آحاد امت اسلامی  و کلیه کارکنان ،سهامداران شرکت و خانواده محترمشان دعوت می نماید با حضور خود در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن، یکبار دیگر شکوه اعتماد ملی و نمایش اقتدار نظام اسلامی را در صفوف به هم پیوسته به جهانیان نشان دهیم تا موج بیداری اسلامی در سراسر جهان جانی تازه بگیرد و با طنین فریاد ا… اکبر در سایه ولایت ولی امر مسلمین جهان، حکومت صالحان را پاس داریم با تشکر                                                                                               ??????????????????????

محمد هادی حسینی سرچشمه

مدیر عامل

شرکت سرمایه گذاری ساختمانی و توسعه نوید خراسان

همچنین ببینید