واگذاری اراضی مسکونی به سهامداران

اراضی مسکونی شهرک امام حسین به سهام داران واگذارخواهدشد.

آقای مهندس حسینی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری ساختمانی و توسعه نوید خراسان روز گذشته درجمع مدیران وکارکنان شرکت ضمن تبریک سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اعلام این خبرگفت: با تصویب هیئت مدیره شرکت در نظر دارد تعدادحدود80 قطعه ازاراضی متعلق به خودراکه با کاربری مسکونی ودرشهر ک امام حسین واقع می باشد را درمعرض فروش قراردهد وبا تسهیلات ویژه به سهامداران واگذار نماید.

مهندس حسینی ،بابیان اینکه بلاخره تلاشهای خالصانه و بی وقفه مدیران وهمکاران شرکت ودعای خیر سهامداران به ثمر رسید وبا تصویب طرح تفصیلی کل اراضی شرکت ،بسیاری ازنیازهاومشکلات بحمد ا.. مرتفع شدوعملیات اجرایی پروژه ها ی شرکت از شتاب بیشتری انشا ا.. برخوردار خواهد شد.

ایشان افزود : اراضی شهرک امام امام حسین (ع)به جهت نزدیکی به منطقه گردشگری سپاد و اینکه پشت مجتمع های تجاری الماس شرق و وصال با فاصله 500 یا 600متری واقع شده است وهمچنیین کاربری آن مسکونی با تراکم متوسط 200درصدو باارائه تسهیلات عالی ازامتیازات و موقعیت نسبتا خوبی برخوردار است . و به همین دلیل به محض اطلاع رسانی ازطریق سیتم پیامک به سهامداران درخصوص فروش اراضی یاد شده تاکنون دراین خصوص با استقبال خوبی مواجه شده ایم ولذابرای اینکه حقی ازهیچ متقاضی ضایع نگردد ناچار به اجرای قرعه کشی بین خریداران هستیم .

وی گفت: افراد واجد الشرائط می توانند با واریز مبلغ 50/000/000ریال به حساب شرکت نزد بانک انصار به شماره 2-753644-824-2053بعنوان ثبت نام اولیه وارائه فیش آن به امور سهام شرکت و همچنیین تکمیل فرم مربوطه در این قرعه کشی شر کت نمایند .ودر صورتی که برنده شدند براساس نرخ کارشناسی مشخص شده قرداد و مبایعه نامه را امضاء وپس از کسر مبلغ اولیه باقی مانده مبلغ مورد معامله برابر شرائط اعلام شده ازخریدار وصول خواهد شد. وعزیزانی هم که در این قرعه کشی برنده نشدند وجوه پرداختی به حسابی که قبلا خودشان اعلام کرده اند واریز می گردد وبدین صورت با آنان تسویه حساب بعمل می آید.

آقای محمد هادی حسینی شرائط و تسهیلات واگذاری زمینهای یاد شده را بدین شرح اعلام کرد،با توجه به قیمت کارشناسی متری حدود 5/000/000ریال تعیین شده که البته برای برخی قطعات ممکن است متفاوت باشد پنجاه درصد کل ارزش زمین بصورت نقد چهل درصد با اقساط 12ماهه و ده درصد باقی مانده نیز در هنگام تحویل سند از متقاضی اخذ خواهد شد.

وی زمان قرعه کشی اراضی را نیمه اسفند ماه سال جاری که با حضور جمعی از علماء وشخصیتها وهمچنیین هیئت مدیره وچند تن از نمایندگان سهامداران برگزار خواهد شد ونتیجه آن در کوتاهترین زمان به اطلاع شرکت کنندگان وسهامداران ذیربط از طریق پیامک به آنان ارسال خواهد شد.

روابط عمومی شرکت نوید خراسان

همچنین ببینید