واریز سود عملکرد شرکت نوید خراسان به حساب سهامداران در آینده نزدیک

بیست چهارمین جلسه هئیت مدیره شرکت سرمایه گذاری ساختمانی و توسعه نوید خراسان با حضورنائب رئیس ودیگراعضای محترم هئیت مدیره ومدیر عامل این شرکت درروز شنبه سوم اسفند ماه سال جاری بعد از اقامه نماز ظهروعصر و باذکرصلوات بر محمدو آل محمددر محل شرکت برگزار گردید.
به گزاش روابط عمومی شرکت نوید خراسان،. مهندس حسینی مدیر عامل شرکت پس از بیان محورهای جلسه ازآخرین اقدامات شرکت در خصوص تدوین صلح نامه با شهرداری ،انعقاد قراردا دها وچگونگی پرداخت سود به سهامداران گزارشی ارائه داد.
مهندس حسینی گوشه ایی از معضلات اداری ناشی از تشریفات زائد و بعضا برخی از قوانین دست و پاگیر فرا روی شرکتهای سرمایه گذاری ویا سرمایه گذاران که بااهداف ارزشی وانگیزه خدمت صادقانه به کیان اسلامی وارد عرصه اقتصادی کشور شده اند را بیان کردو اظهار امیدواری نمود تا با برداشتن اینگونه موانع، حضوربیشترفعالانه بخش خصوصی درعرصه های اقتصادی وصنعتی کشور را بیش از پیش شاهد باشیم .
مدیر عامل شرکت درادامه روندپیگیری صلح نامه اراضی موردبحث وتحت تملک این شرکت با شهرداری را بسیارپیچیده سخت و نفس گیرعنوان کردوگفت به حول و قوه الهی تلاشهای مشاورین طرح وکارشناسان و مدیران زیر مجموعه شرکت در این خصوص نتایج خوبی تاکنون در برداشته است که پس از حصول کامل اقدامات مذکور گزارش آن را به اطلاع سهامدارن عزیز می رسانم .
مهندس حسینی : قراردادهای معاملات اقتصادی منعقد شده اخیرشرکت نوید رابا صنوف مختلف رایکی دیگر ازاقدامات مهم این شرکت عنوان نمود وگفت قدر مسلم خیر وبرکات اینگونه اقدامات وتلاشهامتوجه سهامدارانمان خواهد شد.
وی در ادامه به پرداخت سودعملکرد منتهی به سال 1391شرکت اشاره کرد وگفت:ماتاکنون حدود 56درصد ازسود سهام را به حساب سهامداران شهرستانی که در بانک انصار حساب دارند پرداخت نموده ایم وبزودی سود سهامداران مشهدی نیز به حساب انصار آنان واریزخواهد شد.
.مهندس حسینی در پایان از آن دسته ازسهامدارانی که تاکنون نتوانسته اند نسبت به افتتاح حساب نزد بانک انصارو معرفی آن به امور سهام شرکت اقدام نمایند. خواست تا جهت دریافت سود سهام خود دراسرع وقت اقدامات لازم را بعمل آورند.

همچنین ببینید