حضور کارکنان و جمعی از سهامداران نوید در حماسه مشهد علیه آشوبگران 14دیماه 1396 به روایت تصویر

بیانیه شرکت  نوید خراسان در محکومیت اغتشاشگران

جمهوری اسلامی ایران نزدیک به چهار دهه توطئه‌های بزرگ داخلی و خارجی بسیاری را با اعتقاد و ایستادگی ملّت مسلمان انقلابی و آزاده ایران پشت سر گذاشته است.

و اکنون که نظام، مقتدرتر از گذشته در عرصه‌های داخلی و خارجی و بین‌المللی حضور دارد، این امر به مزاق دشمنان ملت و نظام، تلخ آمده و در جنگ نرم، به دنبال مهندسی فتنه‌های جدید و ایجاد فضایی نا امن با بهره‌گیری از فضای مجازی و مسایل اقتصادی در داخل کشور و پاشیدن سمّ ناامیدی در بین مردم و جوانان هستند .

تردیدی نیست که باید با تاکید بر استعدادها و ظرفیت‌های داخلی و فرصت‌های موجود، و نیز در چارچوب سیاست‌های کلان ترسیمی مقام معظم رهبری، به خصوص در حوزه اقتصاد مقاومتی، مشکل رکورد اقتصادی، و مشکلات فرهنگی و معیشتی ملّت مقاوم ایران توسط دولتمردان و همراهی بیش از پیش آحاد مردم رفع شود.

چرا که مطالبات مردمی، و پاسخگویی مسئولین، جزء جدایی ناپذیر یک نظام مردم سالار دینی است، ولی این امر باید از مجاری خود پی‌گیری شده و هوشیار که عده‌ای فرصت طلب و آشوبگر، از این مطالبات به حق، سوء استفاده نکرده و خواست به حق مردم را منحرف نکنند و بر موج تخریب و حیله دشمنی سوار نشوند.

و به فضل الهی ملّت ایران اسلامی ، با تأسی به رهبری هشدارهای مقام معظم رهبری، و یادآوری تجربه تاریخی و مصونیت ساز فتنه 88، هر گونه توطئه و حیله گری‌های جدید دشمن را خنثی خواهد کرد. و با عمل به وصیت معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) در پشتیبانی از ولایت فقیه اجازه نخواهد داد به مملکت اسلامی آسیبی برسد .

.کارکنان و سهامداران ایثارگر شرکت نوید خراسان همگام  با امت ولایت مدار خراسان رضوی  با حضور در راهپیمایی مردمی روز پنجشنبه 14 دی ماه حرکات مشکوک و مرموز اخیر و هر گونه رفتارهای بر آمده از فتنه در مشهد الرضا وبرخی دیگر از شهرهای ایران اسلامی  را  شدیدا محکوم نموده و اعلام می دارند که در برابر چنین اعمال ساختار شکنانه که چشم طمع دشمنان را به سمت این ملّت جلب خواهد کرد، سکوت نکرده و به فتنه گران اجازه موج سواری نخواهند داد .

روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری ساختمانی و توسعه نوید خراسان

همچنین ببینید