دیدار چند تن از مدیران شرکتهای نوید و سپاد با فرماندهی و پرسنل پاسگاه سپاد

به مناسبت هفته نيروی انتظامی و در پنجمین روز از این هفته ،باهدف تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات پرسنل پاسگاه انتظامی چند تن از مدیران شرکتهای نوید و سپاد با حضور در دفترپاسگاه انتظامی واقع در منطقه گردشگری سپاد مشهد با فرماندهی این پاسگاه جناب  سرگرد زمینی و برخی از پرسنل آن دیدار نمودند .

مدیر روابط عمومی شرکت نوید خراسان به نمایندگی از سوی مدیران عامل شرکتهای یاد شده در این دیدار ضمن بیان عرض تبریک هفته نيروی انتظامی، گفت : امنيت و آسایش جامعه مرهون زحمات و ایثارگریهای پرسنل جان برکف نيروی انتظامی است.

بهاءالدینی افزود: امنیت از نعمت های مجهول است و موقعی که انسان در آن غرق است، قدر آن را نمی داندوما نعمت امنیت کشور را در درجه اول حاصل خون پاک شهدا و بعد حاصل رشادتها و فداکاری های نیروهای مسلح ما ،بسیجیان وبویژه  نیروی انتظامی می دانیم.

فرمانده انتظامی کلانتری سپاد نیز ضمن ابراز خرسندی و قدردانی از حضور مدیران شرکتهای نوید وسپاد  گفت: هفته نیروی انتظامی فرصتی برای آگاه سازی مردم و همچنین ایجاد ارتباط پلیس با مردم برای استفاده از قدرت بالای آنها است

و یکی از وظائف ما این است که همواره  از هر فرصتی برای آگاه سازی مردم به منظور  پیشگیری از  جرم استفاده کنیم  که بحمد الله تاکنون با برنامه های متعددتوانسته ایم در این جهت گامهای خوبی برداریم .

وی افزود: و ما امسال با شعار همه با هم برای امنیت و آرامش تمام سعی خود را همانند گذشته برای ارتقای امنیت پایدارحوزه ایی که درآن هستیم والبته با همدلی مردم وکسبه محترم مجتمع های تجاری واقع در منطقه گردشگری سپاد بکار خواهیم گرفت .

      

همچنین ببینید