رئیس هیات مدیره شرکت نویدخراسان: رمز پیروزی ما دردفاع مقدس پیروی از ولایت واستمرار حرکت حضرت امام حسین علیه السلام بود

در سومین روز از هفته دفاع مقدس باهدف تقویت بنیه معنوی و اعتقادی و ترویج فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس و به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء حماسه جاوید دوران جنگ تحمیلی و مدافعان حرم اهل البیت باحضور مدیرعامل و کارکنان شرکت نوید خراسان مراسم باشکوه و با معنویتی که امسال متقارن شده با محرم الحرام ایام شهادت حضرت امام حسین علیه السلام  وسالروزهفته دفاع مقدس درمحل نمازخانه این شرکت برگزارشد.

 در ابتدای مراسم زیارت پرسوز گداز عاشورا با ندای جانسوز آقای اطمینان از پرسنل شرکت قرائت شد و سپس جناب آقای گلزار رئیس هیات مدیره شرکت در سخنانی ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ماه محرم الحرام ایام شهادت حضرت سیدالشهداء علیه السلام و یاران با وفایش گفت:یاد و خاطره شهیدان، جانبازان و ایثارگران حماسه غرور آفرین 8سال دفاع مقدس وهمچنیین شهداء مدافع حرم راگرامی میداریم  و بر آستان آنها ادب و احترام میگذاریم  .

وی ادامه داد: عاشورا از جهت زمانی بسیار محدود است و از جهت مکانی 4 یا 5 کیلومتر جغرافیای آن است. اما این جغرافیا و زمان اندک تا قیام قیامت نوع بشررا تحت تاثیر خود قرارداده است. و بدین جهت هم میتوان گفت دردفاع مقدس که هشت سال به طول انجامید و با همه گستردگی که داشت تنها یک مینیاتور از عاشورای حسینی بود و در واقع آنچه در عاشورا می‌توان دیدمانند عشق، ایثار، وفا و محبت  همان را می‌توان دردفاع هشت ساله دنبال کرد

وی تصریح نمود به یمن خون شهداء و با تلاشهای دلسوزان به نظام مقدس با همه فراز و نشیبهای فرهنگی در جامعه ،هنوز این خط از خودگذشتگی و ایثار در بین جوانان مالامال است و قطعه‌ای از آن را می‌توان در جبهه مدافعین حرم دید که می‌شود شهید حججی و بسیاری از شهدا که در گمنامی و بی‌هیاهویی شهید شدند و پیکرشان در جبهه‌ها ماند و ما مدیون آنها هستی دید

این پیشکسوت دفاع مقدس گفت: درهمه جنگ‌ها کشته و زخمی دیده میشود اما چرا ما به شهدا و جانبازانمان می‌نازیم،وی افزود درهمه جنگ‌ها اوقات تلخ می‌شود اما ما به دفاعمان افتخار می‌کنیم، همه اینها و قداست و محبت مردم مابه آ‌ستان شهداء و خانواده شهدا به خاطر اتصال آنها به دین و مکتب خدا است.

وی ضمن تشکر از روابط عمومی به جهت برپایی این مراسم گفت هیچ شک و تردیدی نیست که همه دلسوزان به نظام و ارزشهای متعالی اسلام  بایستی تلاش کنند تا پیام کربلا و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های بعدی منتقل گردد.

رئیس هیات مدیره شرکت، با یاد آوری اهداف دشمن از تحمیل جنگ 8ساله به جمهوری نوپای اسلامی که همان نابودی انقلاب و نظام مقدس اسلامی و تسخیرخاک کشورمان بود گفت علی رغم اینکه، قریب  40 کشور و با حمایت علنی و تمام عیار استکبار جهانی در راس آن آمریکا از صدام در طول 8سال جنگ تحمیلی این تجاوز و جنگ نا برابرهیچ ثمری جز زبونی برای آنان نداشت و یک وجب از خاک کشوررا نتوانستندبه لطف الهی و در پرتو  هدایتهای حضرت امام خمینی (ره) و با حضور ایثارگرانه مردم و رشادتهای رزمندگان و فرماندهان تصاحب نمایند .

گلزار در پایان گفت بنده تنها رمز پیروزیمان دردفاع مقدس را پیروی از ولایت و استمرار حرکت حضرت امام حسین علیه السلام می دانم  و برای اینکه عنایات خاص حضرت امام حسین نصیبمان گردد بایستی خودمان را متصل به  آن امام  همام نماییم.

همچنین ببینید