گرامیداشت میلاد امام جواد علیه السلام در شرکت نوید خراسان ????

 

گرامیداشت میلاد امام جوادعلیه السلام  در شرکت نوید خراسان

همزمان با ایام میلادگوهر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت امام جوادعلیه السلام مراسم جشنی درمحل نمازخانه شرکت نویدخراسان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نویدخراسان دراین مراسم حجه السلام بهادری امام جماعت شرکت به تبیین شخصیت و مقام والای امام جواد(ع) پرداخت و اظهار داشت: امام محمد تقی(ع) نخستین رهبر الهی است که در خردسالی مسؤولیت رفیع امامت را عهده دار شده است.
وی اظهار داشت: در خانواده امام هشتم و محافل شیعیان، از حضرت جواد (ع) به عنوان مولودى با برکت یاد مى‏شد و این شهرت نیز ریشه در کلام خود امام هشتم(ع) داشت که بار‌ها فرمودند « امام جواد(ع) مولودی است که برای شیعیان با برکت‌‌تر از آن زاده نشده است».
این محقق و پژوهشگر حوزوی بابیان اینکه چرا به امام نهم جواد می گویند گفت آن امام همام به جهت  تقوای بالا به “تقی” و از سویی دیگر به خاطر جود و بخشش فراوان در زندگی نسبتاً کوتاه خود به “جواد ” مشهور بودند.

وی با اشاره به این که هیچ سائل و نیازمندی از درب خانه امام جواد(علیه السلام) ناامید برنمی گشت، و همواره در مواجه با  اهل تسنن و شیعه و محب اهل البیت  که حاجتی داشتند با روی ودستی گشاده برخورد میکرد ومشکلات و حوائج آنان را برآورده می نمود و از این حیث نقل های فراوانی وجود دارد است .

 

همچنین ببینید