پیام مدیرعامل به مناسبت گرامیداشت روز مهندس

images

بسمه تعالي

مهندسین ارجمند و گرامی

تاریخ وتمدن پرافتخار و سرافراز ایران اسلامی حاصل اندیشه و توان علمی اندیشمندان و مفاخری است که شکوه وعظمت این سرزمین را رقم زدند.

تقارن پنجم اسفندماه سالروز ولادت خواجه نصيرالدين طوسي و روز مهندس،تلاقي ارزشمندي از انديشه مهندسي ايران گذشته و روز سپاس از مجاهدت‌ها ی مهندسینی است كه درحماسه جاوید هشت سال دفاع مقدس با احداث سنگر،راه ، پل،بيمارستان و .. دهها نوع سازه وخدمات مهندسي و انديشه و فكر مهندسي رابه ياري فرماندهي دفاع مقدس آوردندودين خودرابراي پيروزي ملت ايران  اداءنمودند .
و امروز مهندسین ما با سرمشق قراردادن تلاش‌هاي آن دوران پر افتخاروبا استفاده از تجارب موجود و بابهره گیری ازدانش و تخصص به یاری ایزدمنان،با همدلی و همزبانی سهامداران ارجمند و دیگر آحادمردم، راه رابرای دستیابی به آرمانهای بلند واعتلای ایران اسلامی، هموار و هموارتر می نمایند.

اینجانب ضمن تشکراز پرسنل زحمتکش و پر تلاش نوید فرا رسیدن سالروز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس را به تمامي مهندسان عضو جامعه بزرگ سهامداران ایثارگرشرکت نویدتبریک و تهنیت عرض نموده و بهروزی وسربلندی همگان را از خداوندگار یکتا درخواست می نمایم.

ومن الله التوفیق

محمد هادی حسینی سرچشمه

مدیر عامل

همچنین ببینید