عملکرد نه ماهه سال جاری شرکت نوید خراسان مورد تائید قرار گرفت

بیست دومین جلسه هئیت مدیره شرکت سرمایه گذاری ساختمانی و توسعه نوید خراسان با حضور رئیس ودیگراعضای محترم هئیت مدیره ومدیر عامل این شرکت درروزسه شنبه پانزدهم بهمن ماه سال جاری راس ساعت 6صبح با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید در محل شرکت برگزار گردید.
به گزاش روابط عمومی شرکت نوید خراسان،. مهندس حسینی مدیر عامل شرکت پس از طرح مو ضوع جلسه گزارشی از فعالیتهای اجراء شده ومیزان درآمدها و هزینه های بعمل آمده در مدت نه ماهه سال جاری را به تفسیر یبان کرد و گفت در مدت مذکوربحمد الله درمنابع ودریافت 95 درصدو در مصارف وپرداختها 104درصد از برنامه مصوب سال 92 13 بخوبی محقق شده است .و این موفقیت را مرهون درایت هیئت مدیره دلسوز ،مدیران ودیگرهمکاران ساعی خود می دانم.
مدیر عامل شرکت در ادامه به استقبال خوب سهامداران از طرح تبدیل سود به سهام اشاره نمود و از افزایش قریب 41درصدی ارزش هرسهم نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبرداد و گفت قیمت امروزهر هزار سهام از 1850000ریال به 1900000 ریال افزایش پیدا کرده است وی تاکید نمود که افزایش مجدد ارزش سهام شرکت بستگی به وضعیت بازارو میزان عرضه و تقاضادارد که امید است همچنان شاهدروند صعودی ومعقول ارزش سهام شرکت باشیم .
سپس عملکرد نه ماهه شرکت مورد کنکاش هیت مدیره واقع شد، و تحقق برنامه مصوب سال 92و عدم انحراف آن مورد تائیدحاضرین قرار گرفت .ودر پایان از مدیر عامل و همکارنشان تقدیر و تشکر بعمل آمد .

همچنین ببینید