شرکتهایی که برمحور ایثارگری شکل گرفته اند می توانند در توزیع عادلانه ثروت در کشور نقش بسزایی داشته باشند

شرکتهایی که برمحور ایثارگری شکل گرفته اند می توانند در توزیع عادلانه ثروت در کشور نقش بسزایی داشته باشند.

این مطلب را نماینده مردم مشهد مقدس در مجلس شورای اسلامی عصر روز گذشته در کمیسون برنامه ریزی و اقتصادی شرکت نوید خراسان بیان کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نوید خراسان دومین کمیسیون برنامه ریزی و اقتصادی شرکت نوید خراسان با حضور اکثریت اعضاء کمیسیون و همچنیین حضور میهمانان مدعو ؛ سردار کریمی نماینده محترم مردم مشهد و کلات و آقایان عامری فر، سهیلی، سرویها، دیمه کار  از منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر مشهد در محل شرکت نوید خراسان برگزار شد

مهندس حسینی مدیر عامل شرکت نوید خراسان ضمن عرض تبریک عید سعید فطر و عرض خوش آمد به حضار در جلسه گزارش اجمالی از وضعیت شرکت از ابتدا تا کنون ارائه داد وی با بیان اینکه شرکت نوید خراسان با پهنه 12 هزار نفری سهامداران خود توانسته است سرمایه خود را طی هفت سال از یک میلیارد به 33/1 میلیارد تومان برساند و طی این مدت به اهداف کلان تأسیس شرکت از جمله سرمایه گذاری و مشارکت در عرصه های خدماتی، عمرانی و ساختمانی، مالی و بازرگانی و در نهایت تولید کار و ثروت و در نتیجه اشتغال زایی و استفاده از سرمایه های خرد سهامداران در نیل به اهداف یاد شده بهره مند گردید.

مهندس حسینی در بخش دیگر سخنان خود آزاد سازی، تکمیل و تملک و افراز اراضی متعلق به این شرکت را و همچنین امکان احداث حدود سه هزار واحد مسکونی و اجرای پروژه وسیع مجتمع تجاری نوید را از مهمترین اقدامات این شرکت برشمرد.

 این مقام مسئول در شرکت نوید ؛به برخی از موانع و مشکلات فرا،روی حرکت رو به رشد شرکت اشاره نمود و گفت مشکلاتی که در بسیاری از مناطق حاشیه شهر هست در این منطقه به لحاظ حساسیت فراوانی که دارد به مراتب بیشتر است وی مهمترین مشکلات را فعالیت های گروه های وابسته به وهابیت، قاچاق مواد مخدر، ناامنی و ساخت و سازهای غیرمجاز عنوان کرد و خواهان همکاری و مشارکت جدی شورای شهر، شهرداری و دستگاه های امنیتی استان و مشهد جهت رفع اینگونه معضلات سیاسی، امنیتی و اجتماعی به خصوص در نقطه گردشگری سپاد و اسماعیل آباد شد.

 سپس نماینده محترم مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی سردار کریمی حرکت ارزشمند شرکت های نوید و سپادرا در عمران و آبادانی این منطقه ستود و گفت، شرکت هایی که بر محور ایثارگری شکل گرفته اند می توانند در توزیع عادلانه ثروت در کشور نقش بسزایی داشته باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به نطق خود در مجلس مبنی بر اینکه کشور گرفتار 9 سلطان شکر، ذرت، روغن گوشت، ذرت،آهن. داروسكه، است و آنهادرمواقع حساس کشور را به چالش می کشاننداشاره نمود وگفت شرکت هایی که ماهیت ایثارگری وجهادی دارند خواه ناخواه مقابل این سلاطین می ایستند.وی نفوذ جریان وابسته به وهابیت در مشهد رایک تهدید جدی برای این کلان شهر مذهبی دانست و براتخاذ تدبیر اساسی از سوی دستگا ههای امنیتی و اجرائی استان تاکید نمود .

 تهیه و تنظیم کننده :روابط ,عمومی شرکت نوید خراسان

 

 

همچنین ببینید