جلسه مشورتی و هم اندیشی با نمایندگان سهامداران شرکت نوید برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت نوید خراسان نشست گرم و صمیمانه مشورتی و هم اندیشی با چند تن از نمایندگان محترم سهامداران شرکت نوید با حضور جناب آقای دکترحسینی مدیرعامل  به همراه مدیریتهای سهام و روابط عمومی و همچنیین آقایان نبئی، جانفزا، طالبی ، برجی و شیر دل، با هدف مشورت و بهره گیری ازنقطه نظرات ودیدگاههای نمایندگان محترم سهامداران با ذکر صلوات برمحمد وآل محمد صلی الله علیه واله صبح امروز در اطاق جلسات شرکت نوید آغاز گردید.

دراین جلسه مدیرعامل شرکت پس از خیرمقدم و عرض تسلیت ایام رحلت پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی و حضرت امام رضا علیه السلام به حاضرین، طی سخنانی اهداف برگزاری این جلسه را بیان داشت و افزود به اعتقاد بنده مشورت و بهره گیری ازخرد جمعی و مشاوره و کار، کارشناسی میزان خطاهایمان را کاهش خواهد داد. دکترحسینی در ادامه گزارش اجمالی از برنامه ها و عملکرد شرکت و منجمله  اهم اقدمات و هماهنگی هایی که در این خصوص با شهرداری و سایر دستگاههای اجرایی بعمل آورده است راارائه داد و در پایان ازحاضران خواست تا با ارایه ی پیشنهادها و نظرات منطقی و راهبردی خود شرکت را درنیل به اهداف و برنامه های آن یاری نمایند.

گفتنی است دراین جلسه ی 150 دقیقه ای آقایان یاد شده بعنوان نمایندگان  جمعی از سهامداران دیدگاهها و سوالات خود را بدین شرح مطرح کردند.

1-   بهره گیری از تجربیات و کارشناسان شرکتهای سپاد و الهیه در باب پروژه بازگشایی مسیر بلوار خیام شمالی و تحصیل حریم

2-  تاکید برانتخاب بهترین اسامی برای شهرک و معابر اصلی اراضی44 هکتاری نوید با استفاده از نظرات سهامداران در این رابطه.

3-    برنامه ریزی لازم جهت پیش بینی احداثات خطی واحدهای تجاری،خدماتی ، رفاهی،و.. مورد نیازبا همکاری شهرداری ،سهامداران و سرمایه گذاران

4- تاکید بر اطلاع رسانی  و توجیه بیشتر سهامداران نسبت به عملکرد شرکت  بویژه درخصوص میزان ارزش افزوده سهام در بازدیدهای حضور ی سهامداران ازاراضی و مجتمع نوید با استفاده  حداکثری ازظرفیتهای فضای مجازی.

5- جهت بازدید از مجتمع تجاری و اراضی شرکت اولویت بندی ازطریق مدیریت سهام انجام شود                                        .

6- انتخاب راهکار هایی جهت افزایش برقراری ارتباط دو سویه بین نمایندگان سهامداران با سهامداران و بلعکس

7- امانتداری کارکنان سهام و پرهیز از مداخله در انتخاب نماینده سهامداران

8- برنامه ریزی جهت  ارائه خدمات رفاهی ویژه سهامداران شرکت

9- جذب و بکارگیری حسابرس داخلی در کنار بازرسی حقوقی

10- تلاش درجهت جابجایی سرمایه گذاری وتغییرحوزه  جغرافیایی اراضی

در پایان این نشست صمیمی  مدیر عامل پاسخهای لازم را به طراحان سئوال ارائه دادند و نمایندگان هم از پاسخهای ارائه شده قانع شدند.

img_8691 img_8698 img_8693

 

همچنین ببینید