نشست صمیمی شواری بازار مجتمع تجاری نوید با اعضاء هیات مدیره شرکت

 

به گزارش روابط عمومی نوید،این جلسه پس از ذکر صلوات برمحمد و آل محمد و با حضور مدیر عامل و دوتن دیگر از اعضاء محترم هیات مدیره و معاونت های شرکت نوید و همچنین باحضور اکثریت شورای بازار مجتمع تجاری نوید روز گذشته در دفتر مدیریت مجتمع تجاری آغاز شد.
دکتر حسینی سرچشمه  مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری و ساختمانی نوید خراسان طی سخنانی دراین جلسه با ارائه گزارشی اجمالی از روند اجرایی پروژه مجتمع تجاری نوید به چگونگی رفع موانع و مشکلات آن اشاره کرد و اظهار داشت:بحمد الله باتلاش خالصانه و بی وقفه مدیران شرکت ،کارشناسان  و پیمانکاران طرف قرارداد و البته باهمکاری و تعامل بسیار خوب هیات مدیره شرکت بامدیران دستگاههای اجرایی ذی ربط این پروژه بزرگ و زیبا در موعد مقرر تکمیل و در اختیار بهره برداران گرامی قرار داده شد .
وی ضمن تاکید بر استفاده از خرد جمعی دربرنامه ریزی و امور جاری این مجتمع، افزود:آن چیزی که به رشد و رونق این مجتمع تجاری  کمک می کند،توجه به خواسته ها و نیازهای کسبه آن و تلاش جهت رفع کاستی های احتمالی است .
دکتر حسینی  در ادامه بیان داشت: ما موفقیت کسبه مجتمع تجاری نوید و مجموعه تالارهای لوکس طلایی را موفقیت خود دانسته و افزود ما در این راه درحد توان و تا جایی که هیائت مدیره  محترم صلاح بدانند و مغایرتی با مقررات و ضوابط شرکت نداشته باشد از هیچ کوششی  درجهت رفع کاستی ها دریغ نخواهیم کردوی در پایان سخنان خود خواهان مشارکت بیشتر کسبه محترم این بازار با مدیریت مجتمع تجاری در جهت شکل گیری و رونق هرچه بیشتر بازار گردید. در پایان این نشست صمیمی جمعی از حاضرین جلسه به بیان سوالات، دیدگاه ها و نظرات و طرح مسائل و خواسته های صنفی خود پیرامون  رونق بیشتر بازار پرداختند که با پاسخ مدیر عامل شرکت دکتر حسینی ونائب رئیس هیائت مدیره شرکت همراه بود.

DSC_0005 DSC_0009

همچنین ببینید