گرامیداشت سالروز میلاد سه نور ولایت و روز پاسدار و جانباز در شرکت نوید خراسان

روز گذشته،درخجسته ایام میلاد 3 گوهر تابناک آسمان امامت و انوار ولایت حسین ابن علی علیه السلام بزرگ مردی که با میلادش نام حسین معنا گرفت و زمین کربلا با حضور او میعادگاه عاشقان شد و همچنیین به مناسبت روز پاسدار و جانباز مراسم جشنی با حضور مدیر عامل و جمعی از سهامداران و کارکنان در این شرکت برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی نوید خراسان دراین مراسم حجه السلام و المسلمین بهادری،درباره شخصیت و جایگاه حضرت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار سخنان مبسوطی ایراد نمود.
این کارشناس فرهنگی  درقسمتی از سخنان خود،با اشاره به احادیثی در خصوص جایگاه و شخصیت  امام حسین علیه السلام نزد ائمه اطهار علیه السلام از این امام همام بعنوان نماد همه فضیلت های الهی یاد نمود و گفت امام حسین علیه السلام با خون پاک خود از اسلام دفاع کرد و ارزشهای الهی را جاودانه ساخت و امام حسین علیه السلام دراعصار مختلف و تا حیاتی در جهان است الگویی بی بدیل برای همه آزاد مردان جهانیان می باشد.
سپس مداح اهل البیت  حاج آقای زارع مقدم  با مديحه سرایی زیبای خودبه ذکر مناقب و فضايل آن سه گوهر آسمانی پرداخت . و در ادامه مدیر عامل شرکت نوید خراسان دکتر حسینی سرچشمه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و خجسته میلاد با سعادت آقا اباعبد الله الحسین (ع) و روز پاسدار، ارتباط نامگذاری میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار را در همان نقشی دانست که امام حسین (ع) در صحرای کربلا برای زنده نگه داشتن دین مبین اسلام ایفا کرد و امروز سپاه پاسداران به عنوان ادامه دهنده ی راه امام حسین (ع) برای حفظ انقلاب و نظام اسلامی در هر عرصه ای که احساس بشود انقلاب و اسلام در خطرند نقش آفرینی می کند.
مدیر عامل شرکت نوید با بیان احادیثی از امام حسین علیه السلام و حکایتی از یکی از زائرین آن امام همام براهمیت زیارت سرور و سالارشهیدان علیه السلام  تاکیدکرد و کارکنان را به نیکی به پدر و مادرخودهم در زمان حیات و هم درمماتشان سفارش نمود وی در بخش دیگرسخنان خود تکریم ارباب رجوع به ویژه در برخورد با سهامداران را یک اصل دانست و بر اجرای دقیق آن تاکید ورزید و مدیران شرکت را به حساسیت فراوان درمدیریت صحیح منابع مالی شرکت توصیه نمود .

همچنین ببینید