نمایندگان سهامداران شرکتهای نوید، سپاد و الهیه درمشهد گردهم آمدند

به گزارش روابط عمومی شرکت نوید خراسان گردهمایی گرم و صمیمانه هم اندیشی نمایندگان محترم سهامداران شرکت های نوید، سپاد و الهیه با حضور مدیران عامل و اعضاء هیئت مدیره شرکتهای یاد شده درنهم اردیبهشت ماه سال جاری ،باهدف مشورت و بهره گیری ازنقطه نظرات و دیدگاههای نمایندگان محترم سهامداران و همچنین بررسی عملکرد یکساله گذشته و برنامه شرکت های متبوع درسال جاری، با تلاوت آیاتی ازقرآن کریم آغاز گردید. در این گردهمایی به ترتیب مدیران عامل شرکتهای الهیه و سپاد به ارائه گزارش عملکرد و برنامه های خود در سال 1395 پرداختند.

آنگاه مهندس حسینی مدیرعامل شرکت نویدخراسان پس از خیرمقدم و عرض تبریک و تهنیت اعیاد واقع شده درماه رجب به حاضرین، طی سخنانی به نامگذاری سال جاری بنام سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل که ازسوی مقام معظم رهبری اعلام فرمودند اشاره نمود و گفت انشاءااله ما بتوانیم باتأسی به رهنمودهای مقام عظمی ولایت و با افزایش روحیه ایثارگری و مدیریت جهادی گامهای بزرگی درجهت رشد و رونق اقتصادی و در راستای افزایش منافع بیشتربه سهامداران عزیز شرکت برداریم . مهندس حسینی دربخش دیگرسخنان خودافزود ما بر این باوریم که بهره گیری ازخرد جمعی و مشاوره و کار،کارشناسی میزان خطاهایمان راکاهش خواهد داد.

مدیرعامل شرکت سپس به برخی ازخواسته های مطرح شده از سوی نمایندگان محترم درجلسات کار گروه مشورتی که درسال گذشته برگزارشده است اشاره کرد و از تحقق وعده های داده شده به آنان خبرداد. وی فعال بودن 7 کمیسون تخصصی ، بروز نمودن وب سایت شرکت، اطلاع رسانی بهنگام، کنترل بازار سهام و افزایش قیمت آن به تناسب بازار، با توجه به تداوم رکود حاکم بر کشور را از جمله موارد محقق شده برشمرد و درادامه گزارش اجمالی از روند سایر فعالیتهای شرکت به منظور آگاهی نمایندگان سهامداران ارائه داد. وی کلان برنامه های شرکت را نیز درسال  1395یاد آوری نمود و در پایان از حاضران خواست تا با ارایه ی پیشنهادها و نظرات منطقی و راهبردی خود شرکت را درنیل به اهداف و برنامه های آن یاری نمایند.

گفتنی است در این جلسه ی یک روزه نمایندگان سهامداران دیدگاهها و سوالات خود را بدین شرح مطرح کردند.

1-    ضرورت برنامه ریزی لازم جهت انتفاع بیشتر سهامداران از پروژه آماده سازی اراضی 44هکتاری نوید

2-  تسریع در پرداخت سود عملکردسال 93 شرکت

 3-   سیاست شرکت در جهت رشد منطقی ارزش سهام چیست ؟

4-   سفر نمایندگان شرکتهای سپاد الهیه و نوید خراسان  به شهرستانها و گفتگوی مستقیم با سهامداران و میزان تاثیر گذاری آن

5-   استفاده ازنظرات کار گروه مشورتی

6-   ضرورت سرمایه گذاری شرکت درعرصه ساخت و ساز و اجرای پروژه های عمرانی درمناطقی که آورده اقتصادی بیشتری بدنبال خواهد داشت .

لازم به ذکر است پخش سرودجمهوری اسلامی  و نمایش دو کلیپ فرهنگی  در خصوص مقام والای امیر المومنین علی علیه السلام و حضرت فاطمه زهراسلام علیها و حماسه آفرینی رزمندگان دفاع مقدس و همچنیین بازدید نمایندگان سهامداران ازپروژه آماده سازی اراضی 44هکتاری نوید از جمله برنامه های این گردهمایی مشترک شرکتهای سپاد الهیه و نوید خراسان بود که اجرا گردید و مورد استقبال حضار قرار گرفته شد.

همچنین ببینید