افزایش ارزش سهام نوید خراسان

بازار سهام نوید با طلیعه بهار رونق بیشتری یافت .

مدیر امورسهام شرکت نوید خراسان با بیان این مطلب گفت باعنایات الهی ودعای خیر سهامداران، درایت مدیر عامل محترم شرکت وتلاشهای بی دریغ ایشان وهمه همکارانشان به ثمر رسید وهمزمان با طلیعه بهار ارزش سهام نویدنیز افزایش یافت.

آقای عبدالهی درگفتگوباپایگاه اطلاع رسانی نویداظهارداشت،قیمت روزسهام امروزدربازار عرضه وتقاضانسبت به مدت مشابه آن درسال قبل با20درصد افزایش مواجه شده است.

وهم اکنون ارزش هریک هزارسهم1450000ریال می باشد،وی اضافه نمود این قیمت با توجه به شرایط روز و متناسب با نظام عرضه و تقاضاست .

مدیر امور سهام، اظهار امیدواری کرد سال 92 که بنام سال حماسه سیاسی وحماسه اقتصادی از سوی مقام عظمی ولایت نامگذاری شده است سا لی سرشار از شکوفایی وحماسه آفرینی هم درعرصه سیاسی وهم درعرصه اقتصادی را شاهد باشیم.

وی درپایان نیز ازسهامداران عزیز ی که متمایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره سهام خود هستند خواست با توجه به امکانات جدیدی که در وب سایت شرکت ایجاد شده است به این سایت مراجعه نمایند ویا از طریق تماس تلفنی به شماره 7671782 با این مدیریت اطلاع حاصل نمایند. و یا می توانند از طریق سیستم جامع پیامک مطالب خود را به شماره 30002146 ارسال کنند.

همچنین ببینید