برگزاری مراسم گرامیداشت حلول ماه رجب المرجب و سالروز ميلاد خجسته امام محمد باقر(ع) در شرکت نویدخراسان

101

???????????
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نویدخراسان به مناسبت فرارسيدن ماه پربرکت رجب، سالروز ميلادبا سعادت حضرت امام محمد باقر(ع) مراسم جشني با سخنرانی حجت الاسلام بهادری،وحضورجمعي ازسهامداران و کارکنان شرکت نوید در محل نمازخانه این شرکت برگزار شد .
دراين مراسم حجت الاسلام بهادری ضمن تبريک ميلاد باسعادت امام باقرع) اظهار داشت: حلول ماه رجب و میلاد امام باقرعلیه السلام  را به حضور شما تبريک عرض ميکنم این خطیب توانا ضمن بيان فضيلت ماه اظهار داشت: محبت و مهربانی خداوند به بندگانش به حدی است که با وجود خطاها و اشتباهات فراوان، فرصت های زیادی برای بازگشت و اصلاح بندگان قرار داده است. فرصتهایی که هر کدام به نوبه خود یک فرصت طلایی و درجه یک حساب می شوداز فرصتهای بسیار عالی و مهم جهت اصلاح و بازگشت، ماه رجب است، ماهی که ماه خدا نامیده شده است وی با اشاره به حدیثی ازپیامبراکرم (ص)که فرمودند: رجب ماه خدا است و شعبان ماه من است و ماه رمضان ماه امت من است و كسى كه یك روز از ماه رجب را روزه دارد مستوجب خوشنودى بزرگ خدا گردد و غضب الهى از او دور گردد و درى از درهاى جهنم بر روى او بسته گردد
این کارشنای مذهبی افزود براى روزه ماه رجب فضیلت بسیار وارد شده است و روایت شده كه اگر شخص قادر بر روزه گرفتن نباشد هر روز صد مرتبه این تسبیحات را بخواند تا ثواب روزه آن را دریابد

? سبْحَانَ الْإِلَهِ الْجَلِیلِ سُبْحَانَ مَنْ لاَ یَنْبَغِی التَّسْبِیحُ إِلاَّ لَهُ سُبْحَانَ الْأَعَزِّ الْأَكْرَمِ سُبْحَانَ مَنْ لَبِسَ الْعِزَّ وَ هُوَ لَهُ أَهْلٌ‏ ؛?
وی در پایان گفت من ازخداوند می خواهم که به همگی ماتوفیق کمال بهره معنوی رااز این ماه پر عظمت ببریم وآمادگی کامل را برای  ورود به ماه ضیافت الله ماه رمضان راپیدا نماییم.

 

برگزاری مراسم گرامیداشت حلول ماه رجب المرجب و سالروز ميلاد خجسته امام محمد باقر(ع) در شرکت نویدخراسان

https://telegram.me/NavidCo

همچنین ببینید