استقبال کم نظیر سهامداران از طرح تبدیل سود عملکردسالانه به سهام

سومین جلسه سال جاری هیئت مدیره در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان (سه شنبه 92/5/15)با حضور اکثریت اعضاء هیئت مدیره وبا محوریت بحث و تبادل نظر پیرامون عملکرد سه ماه اول سال 92شرکت نوید در محل دفتر مدیر عامل برگزار شد .

در این جلسه مهندس حسینی با ارائه گزارش جامعی از عملکرد شرکت در سه ماهه نخست سال جاری، استقبال کم نظیرسهامداران شرکت نویداز طرح تبدیل سود عملکردسال 91 به سهام را ثمره عملکردرضایت بخش این شرکت و اعتمادی که قاطبه سهامداران عزیز،به مدیران این شرکت دانست و گفت بحمد الهی امروز وضعیت سهام ما بگونه ای است که برخی ازسهامداران عزیز در نوبت خریدبرای بیش از 2600000سهم مورد تقا ضابه نرخ روز می باشند. وی در ادامه به رشد18/2 درصدی برنامه سال92 نسبت به سال 91اشاره کردوگفت تحقق 94درصدی منابع و 78درصدی مصارف در سه ماهه نخست سال جاری و بدون هیچ گونه  انحراف در برنامه حاکی از عملکرد خوب شرکت در مدت یاد شده می باشد.

آنگاه اعضاء هیئت مدیره پیرامون محورهای جلسه به بحث و تبادل نظر پرداختند. که ازمهمترین مصوبات این جلسه می توان به تائید عملکردسه ماهه اول سال 92 ،تشکیل کمیسون برنامه ریزی و اقتصادی در هفته آینده با دعوت از عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی وتعدادی ازمنتخبین مردم در شورای اسلامی مشهد مقدس ؛وادامه پیگیری های بی وقفه جهت رفع برخی مشکلات با شهرداری اشاره نمود.

گفتنی است در پایان آقای نخعی بعنوان طرح و برنامه شرکت نوید به حضار معرفی شد.واین جلسه با ذکر صلوات برای شادی روح شهداء خاتمه یافت.

تهیه و تنظیم خبر  روابط عمومی

همچنین ببینید