* آئین درختکاری در شهرک الماس برگزار شد *

در آستانه فرا رسیدن بهار طبیعت به مناسبت هفته محیط زیست و درختکاری، آئین درختکاری با حضور جمعی از اهالی محل و مدیران و کارشناسان شهرداری منطقه 2 مشهد مقدس و شرکتهای سپاد و نوید خراسان درمنطقه تجاری گردشگری سپاد،شهرک الماس برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی نوید؛ مشاور و رییس حوزه شهردار مشهد گفت: توجه به مناطق کم برخوردار سرلوحه اقدامات شهرداری مشهد است
رییس حوزه شهردار مشهد اظهار داشت: توجه به زیرساخت های شهری و حاشیه شهر و مناطق کم برخوردار از اولویت های مدیریت شهری و شورای چهارم شهراست                                     .
مجید پیراسته خاطرنشان کرد: موضوع اساسی شهر مشهد فضای سبز است که طی دو سال گذشته به ازای هر شهروند 2 متر فضای سبز افزایش داشته است پیراسته درخصوص اقدامات صورت گرفته در حاشیه شهر تصریح کرد: اجرای پروژه های عمرانی ساخت مساجد، سوله ورزشی، کمک به تجهیز مدارس، مدارس علمیه، مدارس معارف، پایگاه بسیج و پاسگاه، مجتمع فرهنگی با همکاری و مشارکت سپاه پاسداران و دستگاه‌های مختلف در حاشیه شهر انجام شده است تا این مناطق نیز از امکانات لازم برخوردار باشند.وی افزود در توسعه فضای سبز و عمران و آبادانی این منطقه شرکت سپاد نقش موثری داشته است و ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی با نام پیامبراعظم (ص) و همچنیین پروژه دردست احداث پاسگاه نیروی انتظامی و بسیج دراین منطقه با تلاش شهرداری و مساعدت شرکتهای سپاد و نوید خراسان و سپاه و نیروی انتظامی صورت گرفته است که ازحسن همکاری مدیران شرکتهای یادشده و دستگاههای ذی ربط تقدیر و تشکر می نمایم  .
وی در ادامه به حوزه زیرساخت ها ،ارتقای حمل و نقل شهری اشاره کرد و گفت: در 10 سال گذشته تعداد کمتر از 500 دستگاه تاکسی نوسازی و افزودن 200 اتوبوس به این ناوگان افزوده نشده و خط 2 قطار شهری نیز از تنها 17 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

پیراسته در ادامه با اشاره به اقدامات مدیریت شهری در دوسال گذشته ابراز داشت: در این دو سال و نیم از عمر مدیریت شهری دو هزارمین تاکسی نوسازی شده رونمایی گردید که این روند همچنان باقوت ادامه خواهد داشت.

گفتنی است در پایان این مراسم به صورت نمادین تعدادی اصله نهال توسط شهردار منطقه 2مشهد ، مدیر عامل شرکت سپاد و مدیر روابط عمومی شرکت نوید خراسان و جمعی از خانواده های معزز شهداء وبیاد شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و شهدای مدافعین حرم در پارک بازی شهرک الماس کاشته شد.

کانال تلگرام اختصاصی شرکت نوید خراسان???

https://telegram.me/NavidCo

???شناسه  ارتباط با ما در تلگرام??

https://telegram.me/shareholders

همچنین ببینید