هیئت مدیره شرکت نوید خراسان از پروژه های آماده سازی اراضی نوید بازدید بعمل آوردند

اعضاء هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری ساختمانی و توسعه نوید خراسان صبح امروز با حضور در منطقه گردشگری سپاد از پروژه آماده سازی اراضی 44هکتاری نوید بازدید بعمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی نوید دکترحسینی سرچشمه صبح امروز پس از حضور اعضاء هیئت مدیره در اراضی 44هکتاری نوید که درمنطقه   گردشگری سپاد و در مجاورت مجتمع های تجاری همچون؛ نوید، الماس و،وصال و کارخانه خوش گوار واقع شده است گزارش جامعی از پیشرفت فیزیکی عملیات آماده سازی اراضی یاد شده ارائه داد و مهمترین اقدامات شرکت در راستای تحصیل حریم را نشستهای متعدد با کارشناسان و مدیران شهرداری و دستگاهای ذی ربط، دعوت ازمالکین اراضی و بناهای احداث شده درخارج و داخل شهرک اسماعیل آباد به منظور حصول توافق و جلب همکاری بیشتر آنان با شرکت،و در موارد متعدد انجام تهاتر در خصوص تملک پلاک های واقع در مسیرهای اصلی و فرعی پروژه مذکور عنوان نمود،و آرزو نمود با اخذ تدابیر اعضاء محترم هیات مدیره و همیاری و تلاشهای بی وقفه مدیران و کارشناسان برخی ازموانع جزیی این طرح بزرگ مرتفع گردد .                                                                                              .

سپس هیئت یادشده با حضور میدانی از اجرای آماده سازی 44هکتار ازاراضی متعلق به شرکت در منطقه سپاد بازدید بعمل آوردند. و مدیرعامل شرکت و دوتن ازکارشناسان ذی ربط نیز ضمن ارائه توضیحات لازم در این خصوص به سئوالات بازدید کنندگان محترم پاسخ دادند.

**********************************************************
کانال تلگرام اختصاصی شرکت نوید خراسان???

https://telegram.me/NavidCo

???شناسه  ارتباط با ما در تلگرام???

Shareholders 

IMG_6097 IMG_6076-3 IMG_6076 IMG_6074 IMG_6069 IMG_6067 IMG_6064

IMG_6060

همچنین ببینید